کد خبر : 5535
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳
-

معارفه مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده سپاه امام صادق(ع) بوشهر

معارفه مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده سپاه امام صادق(ع) بوشهر
بوشهرنیوز: با حکم نماینده محترم، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حجت الاسلام یعقوب یحیایی به نمایندگی، ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق (علیه السلام) (یگان رزم سپاه در استان بوشهر) منصوب گردید.؛

به گزارش بوشهرنیوز، مراسم تودیع و معارفه مسئول نمایندگی، ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق (ع) با حضور مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان، فرمانده تیپ پیاده و دیگر مسئولین استانی در حسینیه تیپ پیاده، برگزار شد.

 

در ابتدای مراسم، فرمانده تیپ پیاده امام صادق (ع) استان بوشهر، ضمن تسلیت ایام ماه محرم و خیر مقدم به مسئولین و حاضرین در مراسم، خاطرنشان کرد: یک مسئول زمانی می‌تواند در پست سازمانی خود توفیقی به دست آورد که از خداوند متعال کمک بخواهد.

 

سرهنگ پاسدار کشاورز، خدمت صادقانه را ویژگی بارز یک مدیر کارآمد و توانمند در نظام اسلامی دانست و اظهار کرد: در این صورت به طور قطع، توفیق‌های بیشتری در خدمت به جامعه و مردم به دست خواهد آمد.

 

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر، ضمن عرض تسلیت فرا رسیدن ماه محرم و سالروز شهادت جانگداز سرور و سالار شهیدان کربلا حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و هفتاد و دو تن از یاران با وفایش، گفت: ماه محرم، ماهی است که در آن سالار شهیدان با قیام و ایستادگی خود در مقابل ظلم و ستم و بی عدالتی، مکتب انسان ساز و جاودانی بنام عاشورا را بنیان نهاد و درس حریت، عدالت، عزت، سرافرازی و شجاعت و جوانمردی و راه و رسم پاسداشت عقیده و بیزاری از ذلت را به تمام مسلمانان و آزادگان عالم و نسل‌های تاریخ آموخت.

 

حجت السلام دشتی تصریح کرد: شهادت و شهادت طلبی الگوی شهدا و ایثارگران ما در انقلاب و هشت سال دفاع مقدس بوده و هست و دلدادگی و پایبندی به مرام سید و سالار شهدا در سلوک و طریق زندگی آنان مبرهن و آشکار است و چنانکه امام خمینی (قدس سره الشریف) می‌فرماید: «انقلاب اسلامی ایران پرتویی از عاشورا و انقلاب عظیم الهی آن است».

 

در ادامه حجت الاسلام اعلمی نژاد ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه فرماندهی تیپ پیاده، همه معاونت‌ها و پاسداران تیپ، به پاس همکاری که با مجموعه نمایندگی، ولی فقیه داشتند، یادآور شد: به دلیل اعتمادی که مردم جامعه به روحانیان دارند، در مشکلات به آن‌ها مراجعه کرده و آن‌ها نیز با دلسوزی و پیگیری‌های خود سعی در حل گرفتاری‌های آن‌ها دارند.

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از تیپ پیاده امام صادق (ع) استان بوشهر، حجت الاسلام یحیایی نیز، این ایام را، ماه حزن و اندوه، ماه عزای امام حسین (ع) را تسلیت گفته و خاطرنشان کرد: حراست از باورها، اخلاقیات و اعتقادات دینی پاسداران به‌عهده مجموعه‌حوزه نمایندگی، ولی فقیه سپرده شده است و امیدواریم بتوانیم در این ارگان منشأ خیر بوده و گره گشای مشکلات بسیجیان، سپاهیان و خانواده‌های آن‌ها باشیم.

 

در این آئین از زحمات حجت الاسلام اعلمی نژاد قدردانی شده و حجت الاسلام یعقوب یحیایی، با حکم نماینده محترم، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان مسئول نمایندگی، ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق (ع) استان بوشهر، منصوب شد.

 

حجت الاسلام یحیایی از رزمندگان مدافع حرم، همرزم شهید محمد احمدی جوان و از جمله روحانیون انقلابی و توانمند دشتستانی است که پیش از این مسئولیت‌هایی همچون نمایندگی، ولی فقیه در نواحی دشتستان، گناوه، ریاست سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان و معاونت فرهنگی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر را در کارنامه خود دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان