کد خبر : 5554
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷
-

جمیری: اداره امروز کشور نیازمند رئیسعلی‌ها است

جمیری: اداره امروز کشور نیازمند رئیسعلی‌ها است
بوشهرنیوز: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز برای اداره کشور بیش از هر چیزی نیازمند منش و روحیه رئیسعلی‌ها در تمامی عرصه‌ها هستیم. ؛

به گزارش بوشهرنیوز، عبدالکریم جمیری در دیدار با فعالان اجتماعی شهرستان دیلم ضمن گرامیداشت سالروز شهادت سردار رئیسعلی دلواری و روز ملی مبارزه با استعمار اظهار داشت: امروز در عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و امنیتی نیازمند نقش آفرینی شخصیت‌هایی همچون شهید رئیسعلی دلواری و شهید سلیمانی هستیم.

 

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت‌های نیروی انسانی جوان و خلاق افزود: اگر به جوانان صاحب صلاحیت، ارزشی و انقلابی میدان داده شود آنها از این آزمون به خوبی بر خواهند آمد، کم نداریم شخصیت‌های آزاده، توانمند، تکلیف نگر و شجاعی که بتوانند از پس مشکلات برآمده و افتخار بیافرینند.

 

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر تصریح کرد: اگر فرصت و میدان در مدیریت کشور به جوانان داده شود، با روحیه جهادی و مدیریت انقلابی بسیاری از مسائل و معضلاتی حل ناشدنی که امروز مردم با آنها دست و پنجه نرم می‌کنند را مرتفع سازند.

 

 

جمیری با اشاره به خدمت اثر بخش جوانان در زمینه‌های هسته‌ای، فضایی، نانوتکنولوژی و نظامی به مردم ایران اسلامی بیان داشت: دیدیم جوانانی که در عرصه‌های مختلف حضور پیدا کرده و آثار ارزشمندی را برجای گذاشتند، آن نتیجه میدان دادن به نیروهای جوان انقلابی و ارزشی بود، گله مندی امروز ما این است که به چنین نیروهای انقلابی برای مدیریت جهادی میدانی داده نمی‌شود.

 

به نوشه فارس، جمیری عضو کمیسیون انرژی، همچنین با حضور در تأسیسات نفتی منطقه دیلم از جمله پروژه استراتژیک خط لوله گوره – جاسک بازدید و در جریان روند اجرایی پروژه‌ها  قرار گرفت.

 

وی در جمع کارکنان این پروژه‌ها، ابراز امیدواری کرد: با اعتماد به باور ملی و بومی، بهره‌مندی از ظرفیت‌های داخلی و استعدادهای جوانان صنعت نفت شاهد شکوفایی و خودکفایی در این صنعت خواهیم بود، روندی که باید با تقویت پتانسیل شرکت‌های دانش بنیان و دانش محور و نگه به ثروت اصلی یعنی نیروی انسانی شتاب بیشتری بگیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان