کد خبر : 5582
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳
-

چهار هدف تحریم ایران توسط آمریکا از نگاه رهبر معظم انقلاب

چهار هدف تحریم ایران توسط آمریکا از نگاه رهبر معظم انقلاب
از دید رهبر معظم انقلاب اسلامی، شیطان بزرگ در تحریم 40 ساله ایران چهار هدف کوتاه‌مدت، میان‌مدت، بلندمدت و جانبی را دنبال می‌کند.؛

به گزارش بوشهرنیوز- یکی از حربه‌های سنگین، مدید، سخت و طولانی مدت دشمنان نظام مقدس اسلامی علیه ملت ایران، تحریم‌های ناجوانمردانه است.

این حربه سالهاست که کلید اول دشمنی دشمنان علیه مردم ایران و نظام مقدس اسلامی است، البته در جنایت بودن آن هیچ شک و شبهه‌ای نیست، جنایت بزرگ و طولانی که علیه یکایک مردم ایران زمین به کار گرفته شد.

البته آنها عنوان می‌کنند که این تحریم‌ها برای ضربه به انقلاب و نظام است اما در واقع این جنایت علیه بزرگ و کوچک، مرد و زن و پیر و جوان ایران اسلامی است.

به راستی هدف دشمن از این تحریم‌های ۴۰ ساله چیست، برای چه دست به این حربه زده‌اند و با تحریم‌ها می‌خواند به چه چیزی برسند؟

به تعبیر رهبر معظم انقلاب دشمنان با تحمیل این جنایت علیه ملت ایران چهار نوع هدف را دنبال می‌کنند و سخت نیز به دنبال آن هستند.

دشمن یک هدف کوتاه‌مدت، میان‌مدت، بلندمدت و جانبی دارد:

هدف کوتاه مدت: دشمن با تحمیل تحریم به دنبال این است که در کوتاه مدت ملت ایران را به خستگی و ستوه و ناامیدی بکشاند و آنها را برای ایستادگی در برابر نظام ترغیب کنند و این امر را می‌توان در وقایع گوناگون به وضوح دید.

هدف میان‌مدت: دشمن در هدف میان مدت خود به دنبال این است که با تحریم مانع پیشرفت کشور در زمینه‌های مختلف از جمله علمی شود و سخت در تلاش هستند که استعداد و توان جوانان ایرانی را قطع کنند.

هدف بلندمدت: ورشکستگی کشور هدف بلندمدت دشمنان از تحریم علیه ملت ایران است، آنها به دنبال این هستند اقتصاد کشور را متلاشی کنند و آن را به فروپاشی برسانند که در این صورت اگر اقتصاد کشور بهم بریزد، ادامه حیات و مقاومت و ایستادگی برای آن مقدور نخواهد بود.

هدف جنبی: البته دشمن در کنار اهداف کوتاه، میان و بلند مدت خود، یک هدف جانبی را از تحریم‌ها دنبال می‌کند، آنها می‌خواهند در این بعد رابطه‌ی جمهوری اسلامی را به این وسیله با دستگاه‌ها و نیروهای مقاومت در منطقه قطع کنند.

پس بنابراین دشمن از تحریم‌های تحمیلی علیه ملت ایران به دنبال قرار دادن مردم در برابر نظام، جلوگیری از پیشرفت و توسعه کشور، ورشکستگی و فروپاشی اقتصاد کشور و قطع کردن رابطه ایران با محور مقاومت است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان