کد خبر : 5621
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱
-

تسلیت به جامعه هنری استان بوشهر؛

محمود صادقی پیشکسوت حوزه رسانه درگذشت

محمود صادقی پیشکسوت حوزه رسانه درگذشت
استاد محمود صادقی هنرمند عکاس و پیشکسوت حوزه رسانه پس از سالها روایتگری فرهنگ غنی و پربار خطه دارالحماسه و نشر ارزش‌های مهم، درگذشت.؛

به گزارش بوشهرنیوز- استاد محمود صادقی هنرمند عکاس و پیشکسوت حوزه رسانه پس از سالها روایتگری فرهنگ غنی و پربار خطه دارالحماسه و نشر ارزش‌های مهم، درگذشت.

عبدالکریم جمیری نماینده مردم شریف بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در پی درگذشت این هنرمند متعهد پیام تسلیتی صادر کرد.

این پیام به شرح زیر است:

درگذشت هنرمند عکاس و پیشکسوت حوزه رسانه استاد محمود صادقی که سال‌ها با قلم و هنر خود، زبان گویای مردم استان بوشهر و روایت‌گر فرهنگ غنی و پر بار خطه دارالحماسه بود، جامعه رسانه هنرمندان متعهد استان را داغدار و ماتم زده کرد. آثار ارزشمند و ماندگار این هنرمند متعهد، تاریخ گویای استان بوشهر در دهه های اخیر ایت که تا سال های سال برای ما و فرزندانمان عبرت آموز و روشنگر خواهد بود.

اینجانب فقدان جانسوز این هنرمند متعهد و با اخلاق را به خانواده محترم ایشان و همه هنرمندان و اهالی رسانه استان بوشهر تسلیت و تعزیت عرض می‌نماییم و از درگاه قادر متعال برای آن مرحوم علو درجات را مسئلت می‌نماییم. امید که روح بلند آن عزیز با مقربان درگاه اللهی محشور شود.

همچنین پایگاه خبری تحلیلی بوشهرنیوز این فقدان را به خانواده محترم مرحوم صادقی، تمامی هنرمندان و اهالی فرهنگ و رسانه استان زرخیز بوشهر تسلیت عرض می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان