کد خبر : 5655
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۸:۰۲
-

به یک مدیرِ اقتصادیِ مجاهد و عالم نیازمندیم!

به یک مدیرِ اقتصادیِ مجاهد و عالم نیازمندیم!
ما در کشور به مدیران اقتصادی مجاهد و عالم نیاز داریم. پیش از این رهبر معظم انقلاب در سخنان نوروزی خود در سال 98 راه شکوفایی اقتصادی کشور برای تحقق رونق تولید را کار مجاهدانه و عالمانه دانستند.؛

به گزارش بوشهرنیوز- اقتصاد پس از فرهنگ دومین مولفه حیات و جریان یک جامعه، ملت، کشور و اجتماع است. اگر یک کشور از نظر اقتصاد آسیب ببیند، احتمال تسلط دشمن و اجانب بر او بیشتر خواهد شد.

سالهاست که دشمن جنگ اقتصادی را بر علیه ملت ایران تحمیل کرده است. تحریم‌های ظالمانه و ناجوانمردانه گوشه‌ای از ظلم و جنایت استکبار جهانی علیه مردم ایران اسلامی است.

البته برخی از مدیران داخلی نیز در زمین دشمن توپ می‌زنند و با شرطی کردن اقتصاد کشور به بیگانه، کمک‌کار و یاری‌ رسان دشمن در این جنگ شدند.

بر همین اساس باید مدیرانی در جنگ اقتصادی لباس رزم بپوشند و در صف مقدم قرار گیرند که هیچ امید و نگاهی به خارج از مرزها نداشته باشند، البته این مساله منافات با تعامل و ارتباط با کشورهای حافظ منافع مشترک ندارد.

ما در کشور به مدیران اقتصادی مجاهد و عالم نیاز داریم. پیش از این رهبر معظم انقلاب در سخنان نوروزی خود در سال ۹۸ راه شکوفایی اقتصادی کشور برای تحقق رونق تولید را کار مجاهدانه و عالمانه دانستند.

اما به راستی مدیران عالم و مجاهد چه کسانی هستند؟!

کار مجاهدانه یعنی چه؟

مدیری مجاهد است که در وظیفه و کار خود پرتلاش باشد و اصلا در این وظیفه و خدمت خود خسته نشود و لحظه به لحظه بر تلاش و سعی و کوشش خود بیفزاید.

همچنین مدیران مجاهد کسانی هستند که عاشق خدمت به مردم هستند و به تعبیری از کار برای مردم لذت می‌برند و آن را وظیفه خود می‌دانند، همچنین این مدیر دارای هدف الهی است و منصب و مسوولیت را امانت الهی می‌داند و باید آن را بر سر منزل مقصود برساند.

کار عالمانه یعنی چه؟

دارای احاطه به مسائل اقتصادی کشور، دارای سواد و تسلط بر موازین علمی، مسلط به استفاده از امکانات گوناگون و مسلط به شیوه‌های دقیق و کارآمد علمی چهار خصوصیت اصلی یک مسوول عالم و کارآمد است.

یک مسوول و مدیر انقلابی، مجاهد و عالم در جایگاه خود بدون تنبلی و بی‌حالی گام برمی‌دارد و حرکت و کار می‌کند، این مدیر هرگز اجازه نفوذ بی‌انگیزگی را به خود نمی‌دهد.

این مدیر هیچگاه به دنبال پر کردن کیسه خود نیست بلکه همیشه درصدد است که مشکلات و چالش‌های اساسی کشور را به سرانجام برساند و برای او جیب ملت و اقشار کم‌برخوردار ملاک است نه خود و فرزندان و حزب و نورچشمی‌هایش!

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان