کد خبر : 5735
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱
-

دشواری‌ها به لطف تو آسان می‌شود/ضرورت قرائت دعای هفتم صحفیه سجادیه برای رفع کرونا

دشواری‌ها به لطف تو آسان می‌شود/ضرورت قرائت دعای هفتم صحفیه سجادیه برای رفع کرونا
اگرچه باید مسائل بهداشتی و پروتکل‌ها را رعایت کرد اما باید بدانیم راهگشا خداست و تنها اوست که می‌تواند ما را از شر کرونا و کروناهای دیگر زندگی نجات دهد چرا که تمام امور به ید اوست.؛

به گزارش بوشهرنیوز- امروز جهان و به تبع آن کشور ما درگیر مساله کرونا قرار گرفته است، ویروس کوچکی که کشورهای بزرگی را دچار چالش و تنش کرده و به ظاهر راه فراری از آن نیست.

آدم‌های فراوانی از سرتاسر جهان و از کشورهای مختلف تسلیم کرونا شده و قربانی شدند، افراد زیادی نیز مبتلا شده و اکنون در بیمارستان‌ها به سر می‌برند.

امروز مبارزه با کرونا اولویت اصلی جهان است، ویروس منحوسی که تمام توجهات را به خود جلب کرده و حالا حالاها قصد عقب‌نشینی ندارد.

البته که باید دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله ماسک زدن، شست و شو مکرر دست و همچنین فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کرد اما در این نوشته ضمن تاکید بر این‌ مطلب، به دنبال بیان اثر دعا و توسل به درگاه ربوبیت هستیم.

تمام پدیده‌ها، قدرت‌ها، خیر و شرها و تمام امکانات و ظرفیت‌ها در اختیار خدای متعال است، اوست که به زمین و زمان فرمان می‌دهد و او است که باعث همه امور است.

اگرچه باید مسائل بهداشتی و پروتکل‌ها را رعایت کرد اما باید بدانیم راهگشا خداست و تنها اوست که می‌تواند ما را از شر کرونا و کروناهای دیگر زندگی نجات دهد چرا که تمام امور به ید اوست.

بر همین اساس باید علاوه بر عمل به پروتکل‌ها، یک توسل و توکل عمومی در کشور ایجاد شد به این معنا که به قدرت لایتناهی خدای متعال واقف شویم و سپس از درگاه بی‌کران او خواستار رفع ظلم و ستم و کرونا باشیم.

بر همین اساس است که رهبر معظم انقلاب به توسل عمومی، دعا کردن، توکل کردن و همچنین قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه تاکید می‌نمایند.

این دعا این را به ما آموزش می‌دهد که دشواری‌ها به لطف و عنایت خدای متعال آسان می‌شود و اگر از او صادقانه و عاشقانه طلب کنیم، قطعا به حکم ادعونی استجب لکم، تمام مشکلات حل و رفع می‌شود.

امروز به شدت نیاز به این توسل عمومی داریم البته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، امروز محک ایمان ما به این توسلات خواهد بود و عیار هر بنده نیز در این امر مشخص می‌شود.

امیدواریم همه ما علارغم رعایت مسائل و پروتکل‌های بهداشتی، دست به دعا برداریم و به خدای متعال توکل و توسل نماییم و از باب نمونه دعای هفتم صحیفه سجادیه را از سویدای دل قرائت کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان