کد خبر : 5741
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۹ - ۸:۴۶
-

تذکر شدید نماینده مردم آبادان به وزیر نیرو؛

آقای اردکانیان! آب خوزستان را بردید، فاضلاب آن هم تقدیم شما

آقای اردکانیان! آب خوزستان را بردید، فاضلاب آن هم تقدیم شما

به گزارش بوشهرنیوز- سید محمد مولوی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی امروز در صحن علنی مجلس در خصوص وضعیت آب و فاضلاب استان خوزستان اظهار کرد: تذکر من به وزیر نیروست آب خوزستان را بردید فاضلابش هم تقدیم به شما ، شایسته نیست که مردم نجیب خوزستان دست به دعا بردارن که باران

به گزارش بوشهرنیوز- سید محمد مولوی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی امروز در صحن علنی مجلس در خصوص وضعیت آب و فاضلاب استان خوزستان اظهار کرد: تذکر من به وزیر نیروست آب خوزستان را بردید فاضلابش هم تقدیم به شما ، شایسته نیست که مردم نجیب خوزستان دست به دعا بردارن که باران نیاید.

وی افزود: آیا شایسته است مردم آبادان با اولین بارندگی شاهد بالا زدگی فاضلاب در منازل خود باشند؟ شرکت های متولی آب و فاضلاب استان خوزستان به مردم ظلم کردند و در اعتبارات دخل و تصرف کردند.

نماینده مردم آبادان در مجلس با اشاره به عدم امکانات، تجهیزات و برنامه ریزی مطلوب بیان کرد: هدر دادن اعتبارات مصوب خوزستان را به منجلابی از فاضلاب تبدیل کرده است. به اردکانیان وزیر نیرو و متولیان آب و فاضلاب خوزستان تذکر می دهیم دست از این بی توجهی بردارین تمام تجهیزاتتان را متمرکز کنید تا در بارندگی بعدی شرمنده مردم نشوید.

وی گفت: در آبادان بیش از ۲۲۰ کیلومتر فاقد شبکه فاضلاب است و ۱۸۰ کیلومتر شبکه فاضلاب آبادان فرسوده است.آیا عقل ایجاب می کند این شهر ۳۰۰ هزار نفری با یک دستگاه جنتکس داشته باشد؟ کجای برنامه ریزی هستید این از تسویه خانه و فاضلاب آبادان و آب خوزستان ،جناب اردکانیان گروه ویژه عملیاتی به استان خوزستان اعزام کنید تا شاهد اقدامات اساس باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان