کد خبر : 5750
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۰
-

باغ موزه دفاع مقدس نماد اقتدار مردم استان بوشهر است

باغ موزه دفاع مقدس نماد اقتدار مردم استان بوشهر است
فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه باغ‌موزه دفاع مقدس متعلق به همه مردم استان بوشهر است گفت: باغ موزه دفاع مقدس را نماد اقتدار و مظهر ایستادگی مردم استان بوشهر است؛ رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با دست خالی جلوی ظلم و دشمن تا بن‌دندان مسلح ایستادند و در این راه خوش درخشیدند.؛

به گزارش بوشهرنیوز-دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری پیش از ظهر امروز در آین کلنگ زنی و احداث باغ موزه دفاع مقدس استان بوشهر با گرامیداشت هفته بسیج  با بیان اینکه رزمندگان سبب اقتدار و افتخار ایران اسلامی هستند اظهار داشت: اقتدار امروز کشور به سبب شهدایی است که برای دفاع از کشور در صحنه حاضر شدند و جان خود را در این راه فدا کردند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه بسیج را نماد غرور و افتخار و اقتدار ایران اسلامی دانست و با بیان اینکه ترویج فرهنگ بسیجی ضروری است گفت: در مقابل این همه ایثار عزیزانی که مخلصانه جان خود را در دست گرفتند و در مقابل دشمنان ایستاندند سر تعظیم فرود می آوریم.

دریادار تنگسیری به نقش مهم رزمندگان بوشهر در سه جبهه هوایی، دریایی و زمینی در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: در کشور جایی سراغ نداریم که مردم آن استان در سه جبهه مبارزه با استکبار، استعمار و نوکر استکبار یعنی صدام حسین و حزب بعث شهید داده باشد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه حماسه شهید رئیسعلی دلواری، رزمندگان در مقابله با استکبار جهانی و فداکاری نیروی هوایی استان بوشهر باید برای مردم روایت شود گفت: یادآوری پیشینه مبارزاتی مردم استان بوشهر در عرصه‌های استعمار و استکبارستیزی مهم و ضروری است.

وی با بیان اینکه باغ‌موزه دفاع مقدس متعلق به همه مردم استان بوشهر است گفت: باغ موزه دفاع مقدس را نماد اقتدار و مظهر ایستادگی مردم استان بوشهر است؛  رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با دست خالی جلوی ظلم و دشمن تا بن‌دندان مسلح ایستادند و در این راه خوش درخشیدند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه نقش مهم باغ موزه در معرفی رشادت‌های رزمندگان را مهم ارزیابی کرد و گفت: پس از گذشت سه دهه مقاومت مردم استان بوشهر در جنگ تحمیلی انتظار بود که این مردم ولایت‌مدار پیش از این صاحب باغ‌موزه دفاع مقدس شوند.

وی بیان داشت: برای ساخت این باغ موزه باید همه دستگاه‌های اجرایی کمک کنند و نیروی دریایی سپاه هم برای این مهم اعتبار لازم اختصاص داده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان