کد خبر : 5773
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۹ - ۹:۳۰
-

انتخاب «پدرام پاک آیین» به عنوان نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات

انتخاب «پدرام پاک آیین» به عنوان نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات
همزمان با برگزاری دومین مرحله از هجدهمین دوره تعیین نماینده مدیران مسئول رسانه‌ها در هیات نظارت بر مطبوعات، «پدرام پاک آئین» با ۷۵ درصد آرا، منتخب این دوره از انتخابات شد.؛

به گزارش بوشهرنیوز- مرحله دوم هجدهمین دوره انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات براساس تبصره ۱ ماده ۳۳ آیین‌نامه اجرایی قانون مطبوعات برگزار شد.

در مرحله دوم یکهزار و ۸۶۸ نفر از مدیران مسئول واجد شرایط در انتخابات شرکت کردند که «پدرام پاک آیین» با ۷۵ درصد آرا از میان ۶۹ نامزد انتخابات، به عنوان نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات معرفی شد.

او جایگزین حسین انتظامی که پیش از این هشت دوره نماینده مدیران مسئول رسانه‌ها در هیات نظارت بر مطبوعات را بر عهده داشت، می شود.

پدرام پاک آیین دانش آموخته حقوق و وکیل پایه یک دادگستری است. خبرنگاری، عضویت در شورای سردبیری روزنامه های ایران و جام جم، مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ،مدیر کل فرهنگی و روابط عمومی مجلس شورای اسلامی ، موسس و مدیر مسئول خبرگزاری میزان از جمله سوابق پاک آیین است.

او شعارش «نه به اشرافیت مطبوعاتی» و «صدای رسانه های بی حامی» است.

پاک آیین همچنین سابقه مدیرکلی مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرعاملی خبرگزاری میزان، مدیر عاملی خبرگزاری کتاب، مدیرمسؤولی هفته نامه «کتاب هفته»، دستیاری معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیریت گروه فرهنگ و هنر رادیو فرهنگ را در کارنامه دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان