کد خبر : 5776
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
-

سفر صهیونیست‌ها به کشورهای عربی با لباس زنانه

سفر صهیونیست‌ها به کشورهای عربی با لباس زنانه
رئیس‌پیشین موساد گفت: این دیدارها عمدتا در شب و به دور از چشم رسانه‌ها و دوربین‌ها انجام می‌شد و سران رژیم صهیونیستی برای انجام این دیدارها لباس‌های زنانه هم می‌پوشیده‌اند.؛

به گزارش بوشهرنیوز- انتشار خبر سفر بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به عربستان باعث شد رسانه‌های مختلف از جمله رسانه‌های صهیونیستی و حتی مقامات این رژیم اعلام کنند که این سفر عجیب نبوده و پیش از آن نیز سفرهای مشابهی به کرات صورت گرفته است.

«دنی یاتوم» رئیس‌پیشین موساد یکی از این مقامات صهیونیست است که در واکنش به خبر دیدار روز یک‌شنبه بنیامین نتانیاهو، با محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی در عربستان به انجام سفرهای متعدد در گذشته به کشورهای عربی به صورت مخفیانه اعتراف کرد.

او در این باره گفت، بسیاری از نخست‌وزیران سابق رژیم صهیونیستی نیز امثال این دیدارها را انجام داده‌اند.

رئیس‌پیشین موساد به رادیو رژیم صهیونیستی گفت: «این دیدارها عمدتا در شب و به دور از چشم رسانه‌ها و دوربین‌ها انجام می‌شد و سران رژیم صهیونیستی برای انجام این دیدارها لباس‌های زنانه هم می‌پوشیده‌اند».

او مثال‌هایی از دیدارهای مخفیانه نخست‌وزیران سابق این رژیم را که در کتاب خاطراتش با عنوان «شریک راز» در سال ۲۰۰۹ منتشر کرده است آورد که به دلیل فرار از سؤال رسانه‌ها و خبرنگاران درباره تغییر در برنامه سفرها مجبور به پوشش و مخفی کردن آن بودند و ترجیح می‌دادند که این دیدارها مخفیانه و شبانه صورت گیرد.

«یاتوم» اذعان کرد که یک بار همراه با ایهود باراک، فرمانده کل ارتش رژیم صهیونیستی با پوشیدن لباس و موی زنانه به صورت مخفیانه در پروازی تجاری سال ۱۹۹۴ به واشنگتن سفر کردند.

او در ادامه روابط رژیم صهیونیستی با عربستان به عنوان «بزرگترین کشور عربی در خاورمیانه» را واقعا مهم خواند و از تمام کسانی که در این روند شریک بوده‌اند، تشکر کرد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی روز دوشنبه فاش کردند نخست‌وزیر این رژیم و رئیس‌موساد روز یک‌شنبه به طور مخفیانه به عربستان رفته و با ولیعهد این کشور دیدار کرده‌اند. همچنین مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا نیز در این نشست حضور داشته است.

یوآف گالانت، وزیر آموزش رژیم صهیونیستی و عضو کابینه نتانیاهو نیز دوشنبه در گفت وگو با رادیو ارتش اعلام کرد چنین دیداری انجام شده و آن را «دستاوردی شگرف و پر اهمیت» خواند. البته مقامات سعودی از جمله وزیر خارجه عربستان این خبر را تکذیب کرده است.

از سوی دیگر، رسانه‌های عبری زبان ضمن اعلام اینکه ولیعهد عربستان با هدف ارزیابی واکنش‌ها با انتشار خبر دیدار خود با نتانیاهو موافقت کرد، تاکید کردند، این اولین دیدار آن دو نبوده است.

روزنامه عبری زبان “یسرائیل هیوم” نوشت، محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان با هدف بررسی واکنش‌ها در این کشور و در سطح جهان عرب با انتشار خبر دیدار خود با بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی موافقت کرد.

این روزنامه به نقل از یک منبع مرتبط با مسئولان عالی رتبه عربستانی اعلام کرد، دیدار نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با ولیعهد عربستان اولین دیدار آن دو نبوده و مشابه این دیدارها به تازگی انجام شده‌اند و شرکت‌کنندگان در این نشست با انتشار جزئیات آن موافقت کردند تا پیام‌هایی را به دولت جدید آمریکا منتقل کنند. شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز به نقل از یک منبع سیاسی برجسته این رژیم گزارش داد، عربستانی‌ها اعلام کردند که هنوز برای عادی‌سازی با «اسرائیل» آماده نیستند. همزمان برخی رسانه‌های عبری زبان نیز به نقل از نتانیاهو اعلام کردند: «هر گزارش نادرست در رسانه‌ها درباره نشست‌های محرمانه را باور نکنید».

این رسانه‌ها احتمال دادند، «چه بسا این اظهارات نتانیاهو در واقع تلاشی برای برداشتن گامی به عقب به دلیل نارضایتی عربستان از انتشار اطلاعات درباره این این دیدار است». شبکه صهیونیستی کان نیز اعلام کرد، این اولین دیدار نتانیاهو با برخی مسئولان عالی رتبه عربستانی نبود بلکه اولین باری بود که خبر آن چند ساعت پس از فرود هواپیمای نتانیاهو در«اسرائیل» به سرعت در رسانه‌ها منتشر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان