کد خبر : 5798
تاریخ انتشار : شنبه ۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰:۲۹
-

محسن فخری‌زاده، دانشمند هسته‌ای کشورمان به شهادت رسید/سردار هسته‌ای به سردار دلها پیوست

محسن فخری‌زاده، دانشمند هسته‌ای کشورمان به شهادت رسید/سردار هسته‌ای به سردار دلها پیوست
محسن فخری‌زاده مجاهد و دانشمند هسته‌ای کشورمان و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع طی یک حمله تروریستی به فیض شهادت نائل آمد.؛

به گزارش بوشهرنیوز- روز گذشته محسن فخری‌زاده مجاهد و دانشمند هسته‌ای کشورمان و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع طی یک حمله تروریستی به فیض شهادت نائل آمد.

جزئیات شهادت شهید محسن فخری‌زاده

روز گذشته حوالی ساعت ۱۴ خودرو شهید فخری زاده به همراه دو خودرو محافظ وارد آبسرد می‌شود. یک کیلومتر جلوتر از ورودی شهر آبسرد و نزدیک باغی معروف به باغ سرهنگ، خودرو با رگبار متوقف می‌شود و پس از آن یک نیسان که در آن پر از الوارهای چوبی بوده است منفجر می‌شود.

بعد از انفجار تا شعاع ۵۰۰ متری خیابان پر از تکه‌های خودرو و چوب دیده شده و بر اثر انفجار آسیب به دکل برقی مجاور نیسان برق شهر آبسرد نیز قطع می‌شود.

با وقوع انفجار تروریست‌هایی که کمین کرده‌ بودند از نقاط نامشخصی شروع به تیراندازی به سمت خودروی شخصیت می‌کنند و یکی از محافظان نیز برای حفاظت از شخصیت خودرو را در مسیر رگبار قرار می‌دهد که همان لحظه به فیض شهادت می‌رسد.

با این حال این اقدام مانع از اصابت گلوله به شهید فخری‎زاده نشد و ایشان دچار جراحات جدی‌ای شدند. بعد از فروکش کردن تیراندازی‌ها چند تروریست‌ متواری می‌شوند که جستجو برای پیدا کردن محل اختفای آنان در دماوند ادامه دارد.

بلافاصله بعد از پایان درگیری، شهید فخری زاده را به داخل درمانگاه شهر آبسرد منتقل می‌کنند و بعد از گذشت ۳۰ دقیقه با بالگرد به بیمارستان انتقال داده می‌شود.

دانشمندِ انقلابی که دشمن را ناکام کرد

بار دیگر تروریست های کوردل وابسته به استکبار جهانی و رژیم پلید صهیونیستی در اقدامی وحشیانه ، یکی از مدیران و خدمتگزاران عرصه علمی،پژوهشی و دفاعی کشور را به شهادت رساندند.

شهید دکتر محسن فخری زاده؛ رییس سازمان پژوهش و نواوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در زمره مدیران ارشد صنعت دفاعی کشور بود که در طول دوران عمر بابرکت خود منشا خدمات فراوانی شده بود و  توانسته بود توان دفاعی کشور را به تراز قابل قبولی از بازدارندگی برساند.

ترور این مدیر توانا و شایسته گرچه تلخ و ضربه سنگینی به مجموعه دفاعی کشور بود، اما دشمنان کوردل بدانند راهی را که شهید فخری زاده ها آغاز کرده اند، هرگز متوقف نخواهد شد. گروههای تروریستی و آمران و عاملان این اقدام کور هم  بدانند که انتقام سختی در انتظار آنها خواهد بود.

آحاد ملت قهرمان ایران در طول سالهای گذشته ثابت کرده‌اند  اینگونه تحرکات ناجوانمردانه و اقدامات تروریستی هیچ گونه خللی در اراده راسخ و ایستادگی آنان وارد نخواهد ساخت و همچون همیشه سربلند و سلحشور دست از اهداف و آرمانهای استکبارستیز و ضدیت با رژیم‌ آدم‌کش صهیونیستی برنخواهند داشت و پاسخ قاطع و کوبنده خود را در زمان مناسب خواهند داد.

این همان بیان شیوا امام راحل است که بکشید ما را، ملت ما بیدارتر می‌شود. امروز خون مبارک این شهیدان عزیز نهال انقلاب را باطراوت و آبیاری می‌کند و به زودی و با اراده خدای متعال دشمنان دون و پست نظام به سزای اعمالشان خواهند رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان