کد خبر : 582
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱
-

زایران اربعین از بوشهر راهی دیار عشق می شوند

زایران اربعین از بوشهر راهی دیار عشق می شوند

به گزارش بوشهرنیوز ؛ این روزها هر کجا را که بنگری نور حسین(ع) و عطر زایرانش شمیم جان را آکنده از صلح و صفا و معنویت و معرفت می کند. عطری که با خود معنویت و برکت و ایمان و عزم مقاومت و رشادت و شور و شوق شهادت در راه خدا را به همراه

به گزارش بوشهرنیوز ؛ این روزها هر کجا را که بنگری نور حسین(ع) و عطر زایرانش شمیم جان را آکنده از صلح و صفا و معنویت و معرفت می کند. عطری که با خود معنویت و برکت و ایمان و عزم مقاومت و رشادت و شور و شوق شهادت در راه خدا را به همراه دارد. مردم ولایت مدار و عاشقان حسینی در استان بوشهر نیز مانند سایر امت حسینی ایران از اقصی نقاط سرزمینمان راهی عتبات عالیات می وند.

اما در استان بوشهر تاکنون۳۳ هزار روادید اربعین صادر شده است. این نکته ای است که مجید خورشیدی در گفتگو با رادیو اربعین یادآور شده و افزوده است سال گذشته تعداد زوار اربعین در این استان ۱۷هزار نفر بود که با استقرار کنسولگری موقت عراق در این استان و صدور مستقل روادید برای بوشهری ها امسال شاهد افزایش صد در صدی اعزام زائران هستیم.

وی همچنین از برپایی ۵۰ موکب در طول مسیر و داخل خاک عراق خبر داده و گفته پنج موکب در داخل ایران و طول مسیر تا مرز و بقیه در عراق در شهرهای کربلا و نجف و مسیر ما بین آنها برپا شده اند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر از تسهیل شرایط دریافت روادید اربعین برای دانشجویان در این استان گفته و تأکید کرده روادید دانشجویان بوشهری به صورت رایگان تقدیم آنها می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان