کد خبر : 599
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵
-

ورزشکاران استان در بازی های آسیایی خوش درخشیدند؛

درخشش بوشهر در پاراآسیایی جاکارتا/تجلیل از قهرمانان بوشهری

درخشش بوشهر در پاراآسیایی جاکارتا/تجلیل از قهرمانان بوشهری
بوشهرنیوز : ورزش بوشهر یکبار دیگر افتخار آفرید و ورزشکاران زن و مرد این استان غیور در بازی های آسیایی جاکارتا مدال آوری کردند.؛

به گزارش بوشهرنیوز؛ امر به ورزش امر به معروف است. این جمله گهربار بنیانگذار انقلاب همیشه بر تارک آستان ورزش ایران می درخشد. و در این میدان زیبا و شاداب، این ورزش قهرمانی است که همیشه شورو نشاط ملی را به همراه داشته است و یکی از شاخصه های وحدت و همدلی مردم را پدید آورده است. استان بوشهر نیز در این مسیر همیشه افتخار آفرین بوده است. این را مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر هم یادآور شده است. وی با اشاره به درخشش ورزشکاران استان در جاکارتا، گفته در مراسمی از مدال آوران استان بوشهر در رقابت‌های پاراآسیایی جاکارتا با حضور مسئولان تجلیل شود.

 

احمد بهروزیان‌فرد ضمن تبریک روز پاراالمپیک یادآور شده ورزشکاران استان بوشهر دارای قابلیت‌ها و ظرفیت‌های بسیار خوبی هستند و موفق شدند در رقابت‌های پارا آسیایی خوش بدرخشند.

 

حمایت از همه ورزشکاران به‌ویژه قهرمانان از دغدغه‌های همیشگی ماست و در این راستا پیش از اعزام به رقابت‌های پارا آسیایی با تشکیل ستادی شرایط ورزشکارانی را که مستعد کسب سهمیه و مدال بودند رصد کرده و حمایت مالی کردیم تا با آرامش خیال بهتری به تمرینات خود بپردازند.

 

با اعزام ۱۳ ورزشکار و مربی از استان بوشهر به مسابقات پاراآسیایی جاکارتا ورزشکاران استان در این رقابت‌ها ۱۱ مدال را کسب کردند.

 

نیاز به تجلیل از مدال‌آوران استان بوشهر بی شک یکی از مهم ترین وقایعی است که پس از این افتخارآفرینی باید رخ دهد و به همین مناسبت قرار است به زودی در مراسمی از مدال آوران استان بوشهر در رقابت‌های پاراآسیایی جاکارتا با حضور مسئولان تجلیل شود.

 

عذرا مهدوی کیا با یک طلا و دو برنز، محمدرضا احمدی با یک طلا، سید عرفان لیراوی با یک برنز، محمدرضا ابراهیم زاده مطلق با یک طلا به عنوان مربی گلبال، فریبا زنده بودی با دو مدال طلای تیمی، نقره و برنز انفرادی و مجید باقری با یک مدال طلای تیمی مدال‌آوران استان بوشهر بودند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان