کد خبر : 6703
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۱
-

۷ فرمان رهبر معظم انقلاب به فعالان فضای مجازی

۷ فرمان رهبر معظم انقلاب به فعالان فضای مجازی
ایشان در پایان فرمایشات خود نسبت به بحث فضای مجازی نیز مطالب ارزشمندی را بیان کردند، رهبر عزیز انقلاب این عرصه را یک فرصت دانست که باید با تدبیر و حکمت از آن بهره برد.؛

به گزارش بوشهرنیوز- رهبر معظم انقلاب در آخرین بیانات مبارک و راهگشا خود به مسائل و چالش‌های مختلف جهان اسلام و مسائل مربوط به استکبار پرداخت.

ایشان در پایان فرمایشات خود نسبت به بحث فضای مجازی نیز مطالب ارزشمندی را بیان کردند، رهبر عزیز انقلاب این عرصه را یک فرصت دانست که باید با تدبیر و حکمت از آن بهره برد.

امام خامنه‌ای نیز در جریان بیانات خود، ۷ فرمان به فعالان عرصه مجازی دادند که باید سربازان جان بر کف این عرصه، با تمام جان و دل آن را رعایت کنند.

فرمان اول: امید آفرینی

فرمان دوم: بصیرت آفرینی

فرمان سوم: توصیه به ایستادگی

فرمان چهارم: توصیه به تنبلی نکردن

فرمان پنجم: توصیه به خسته نشدن

فرمان ششم: توصیه به صبر

فرمان هفتم: توصیه به حق

این هفت توصیه را با تمام اعتقاد میتوان گفت که از فرمان‌های اجتماعی دین مبارک است که نه تنها فقط در فضای مجازی باید آن را رعایت کرد بلکه در محیط حقیقی نیز باید بدان عمل کرد.

اما با توجه به حساسیت موجود در فضای مجازی، توجه به این ۷ فرمان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که بر فعالان عرصه مجازی لازم است آنها را مدنظر قرار دهند.

گفتنی است که اتفاقا دشمن در محیط مجازی سخت به دنبال از بین رفتن این هفت توصیه است و با حربه‌های مختلف امید و بصیرت و ایستادگی و صبر و حق خسته نشدن و تنبلی نکردن را نشانه گرفته است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان