کد خبر : 6834
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۵
-

جریمه‌های ۵۰۰ و ۲۰۰ هزارتومانی در انتظار متخلفان

جریمه‌های ۵۰۰ و ۲۰۰ هزارتومانی در انتظار متخلفان
رئیس پلیس راهور استان بوشهر گفت: برابر مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا سفر «از» و «به» شهرهای نارنجی ممنوع می‌باشد؛ برای افرادی که نسبت به ضوابط تعیین شده بی‌توجهی کنند، مبلغ ۵۰۰ هزارتومانی جریمه لحاظ خواهد شد. ؛

به گزارش بوشهرنیوز- قدرت‌الله کشکولی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه شرایط کرونایی حاکم بر کشور شعار ترافیکی نوروز ۱۴۰۰ ” پرهیز از سفر، ایمنی و سلامت ” انتخاب شده است.

رئیس پلیس راهور استان بوشهر تصریح کرد: در استان وضعیت شهرهای بوشهر، دیلم، گناوه و کنگان نارنجی است و برابر مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا سفر «از» و «به» شهرهای نارنجی ممنوع می‌باشد؛ برای افرادی که نسبت به ضوابط تعیین شده بی‌توجهی کنند، مبلغ ۵۰۰ هزارتومان جریمه لحاظ خواهد شد.

وی ادامه داد: تردد شبانه در کلیه شهرهای استان از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد ممنوع می‌باشد، افراد متمرد از طریق دوربین‌ها و همکاران پلیس مبلغ ۲۰۰ هزارتومان جریمه خواهند شد که توصیه و تأکید پلیس راهور به شهروندان و هم استانی‌های عزیز پرهیز از سفرهای غیرضرور در ایام نوروز است.

کشکولی یادآور شد: رانندگان در همه حال رعایت قوانین و مقررات رانندگی را مدنظر قرار دهند با سرعت مطمئن و مجاز رانندگی کنند، در محل‌های ممنوع سبقت نگیرند، حین رانندگی توجهشان به جلو باشد و با تمرکز و هوشیاری رانندگی کنند.

این مقام مسؤول افزود: رانندگان در حال خستگی و خواب‌آلودگی رانندگی نکند و کسانی که با موتورسیکلت تردد می‌کنند حتماً از کلاه ایمنی استفاده نمایند تا با مشارکت جمعی و مسئولیت‌پذیری اجتماعی در رابطه با مراعات ضوابط تعیین شده، امنیت، ایمنی، سلامت و نشاط بهاری ارمغان سال نو برای همگان باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان