کد خبر : 6941
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲
-

تقدیر از حجت الاسلام حسینی برای احیاء فریضه امر به معروف و نهی از منکر

تقدیر از حجت الاسلام حسینی برای احیاء فریضه امر به معروف و نهی از منکر
شهرستان دیر به برکت وجود امام جمعه‏ی مردمی، دغدغه‏مند، دلسوز و فعال، طی چند دهه شاهد مطالبه‏گری و پیگیری دغدغه‏ها و مطالبات بحق مردم شریف و نجیب منطقه است. از این‏رو نمایندگان طلاب و فضلای استان بوشهر در مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم، بر خود لازم می‏دانند از اقدامات ارزشمند و مواضع انقلابی جنابعالی که همواره ضمن احقاق حق مردم و محرومین، زمینه‏ساز وحدت و همدلی بین مردم و مسئولین شده‏اید و با ارتباط صمیمی با مردم به‏ویژه نسل جوان و غنای محتوایی نماز جمعه، مروج اندیشه و عمل انقلابی بوده‏اید؛ صمیمانه مراتب تقدیر و تشکر خود را اعلام نمایند.؛

به گزارش بوشهرنیوز ، نمایندگان طلاب و فضلای استان بوشهر در مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم خطاب به حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین حاج سید علی حسینی امام جمعه محترم دیر در رابطه با احیاء فریضه امربه معروف و نهی از منکر پیام تشکر صادر کردند.

در این پیام آمده است:

اگر انقلاب اسلامی برکتی جز نماز جمعه نداشت همین برای انقلاب کافی بود.

«امام خمینی رضوان الله تعالی علیه»

حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج سید علی حسینی دامت افاضاته

امام جمعه محترم شهرستان دیر

شهرستان دیر به برکت وجود امام جمعه‏ ی مردمی، دغدغه‏ مند، دلسوز و فعال، طی چند دهه شاهد مطالبه ‏گری و پیگیری دغدغه‏ ها و مطالبات بحق مردم شریف و نجیب منطقه است. از این ‏رو نمایندگان طلاب و فضلای استان بوشهر در مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم، بر خود لازم می‏دانند از اقدامات ارزشمند و مواضع انقلابی جنابعالی که همواره ضمن احقاق حق مردم و محرومین، زمینه ‏ساز وحدت و همدلی بین مردم و مسئولین شده‏ اید و با ارتباط صمیمی با مردم به‏ ویژه نسل جوان و غنای محتوایی نماز جمعه، مروج اندیشه و عمل انقلابی بوده‏ اید؛ صمیمانه مراتب تقدیر و تشکر خود را اعلام نمایند.

مواضع انقلابی شما که موجبات مطالبه ‏گری و همدردی با مردم مستضعف، خانواده‏ های محترم شهدا، جانبازان و ایثارگران را فراهم آورده از اصول محوری انقلاب و نظام اسلامی است و با وجود عالمانی بصیر همچون جنابعالی همواره زنده و پویا دنبال خواهد شد.

در پایان ضمن اعلام حمایت از مواضع به حق، مطالبه‏ گر، انقلابی، عالمانه، امیدواریم تحت توجهات حضرت ولی عصرعجل الله تعالی فرجه الشریف و زعامت رهبر حکیم و فرزانه انقلاب، امام خامنه ‏ای (دام ظله العالی) در پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره موفق و پایدار باشید.

«نمایندگان طلاب و فضلای استان بوشهر در مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم»

سید اکبر حسینی نژاد
عبدالرضا محمودی
عباس ابراهیمی

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان