کد خبر : 7261
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱
-

جبران ناکارآمدی‌ها با انتخاب درست

جبران ناکارآمدی‌ها با انتخاب درست
اکنون که کشور در مدیریت دچار یک ضعف است، راه چاره چیست. راه چاره آن چیست؟ آیا راه چاره آن، این است که اصلا در مدیریت‌ها دخالت نکنیم یا راه چاره آن این است که دخالت کنیم و یک مدیریت درست و حسابی و به معنای واقعی کارآمد به وجود آوریم؟؛

به گزارش بوشهرنیوز- در آستانه انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری هستیم. انتخاباتی به شدت مهم، که در ریز و درشت کشور تاثیر جدی و مهم خواهد داشت.

گفته شده است برخی افراد به خاطر فشارهای معیشتی و اقتصادی مردد هستند که در انتخابات شرکت کنند یا خیر و اینکه عنوان می‌شود که انتخابات تاثیری در بهبود وضع آنها ندارد.

البته فشارهای اقتصادی در این هشت سال اخیر به نهایت خود رسید و غالب مردم این فشار و سختی را حس و لمس و با آن زندگی کردند اما به صورت یقینی میدانیم علت اصلی پدید امدن چنین فضایی، کاهلی، تنبلی و عدم کارآمدی دولتمردان بود.

اگر امروز نابسامانی و ناکارآمدی در کشور وجود داشته باشد، باید آن را با انتخاب درست و انتخاب خوب جبران کنیم، نه با عدم انتخاب!

با عدم انتخاب هیچ مشکلی حل نمی‌شود و چه بسا عدم حضور در پای صندوق‌های رای باعث بروز مشکلات عدیده در بعد‌های مختلف شود.

اکنون که کشور در مدیریت دچار یک ضعف است، راه چاره چیست. راه چاره آن چیست؟ آیا راه چاره آن، این است که اصلا در مدیریت‌ها دخالت نکنیم یا راه چاره آن این است که دخالت کنیم و یک مدیریت درست و حسابی و به معنای واقعی کارآمد به وجود آوریم؟

راه حل و جبران دلخوری و ناکارآمدی اینچنین است که با وارد شدن در صحنه انتخابات و با انتخاب فرد و روش درست و صحیح، صفحه جدیدی را بر روی کشور باز کنیم.

امیدواریم که با مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب فرد اصلح، انقلابی و کارآمد روند رشد، توسعه، شکوفایی و پیشرفت کشور سرعت بگیرد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان