کد خبر : 759
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۵
-

در خطبه های نمازجمعه امروز؛؛

امام جمعه بوشهر خواستار رفع بیکاری و کم‌آبی در استان بوشهر و کنترل قیمت‌ها شد

امام جمعه بوشهر خواستار رفع بیکاری و کم‌آبی در استان بوشهر و کنترل قیمت‌ها شد
بوشهرنیوز :آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی در استان و امام جمعه بوشهر خواستار مقابله با گرانی و نظارت مناسب بر قیمت‌ها در بازار و رفع مشکلات کم‌آبی و بیکاری در استان بوشهر شد.؛

به گزارش بوشهرنیوز؛ آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های امروز نماز جمعه بوشهر با گرامیداشت ۱۳ آبان روز دانش‌آموز اظهار داشت: امروز نیز دانش‌آموزان با تمام توان خود آماده دفاع از این نظام و انقلاب هستند.

 

وی با گرامیداشت سالروز حماسه زنان لرده دشتستان خاطرنشان کرد: زنان دشتستانی در مبارزه با متجاوزان انگلیسی حماسه‌ای بزرگ را خلق کردند و با درایت و شجاعت خود انگلیسی‌ها را فراری دادند.

 

امام جمعه بوشهر به تلاش جهان استکبار برای سلطه و مصادره ثروت های جهان برای خود و تسلط بر مراکز قدرت سیاسی اضافه کرد: استکبار نمی‌تواند استقلال یک کشور را تحمل کند و نمی خواهند که کشورها مستقل باشند.

 

وی با اشاره به اینکه استکبار جهانی بارها اقدام به تهاجم سخت و نرم علیه ایران اسلامی کرده‌اند، ادامه داد: نقشه‌ها و دسیسه‌های استکبار در ۴۰ سال گذشته با شکست روبرو شده و اکنون آنها به جنگ اقتصادی روی آورده‌اند.

 

صفایی بوشهری با بیان اینکه جنگ اقتصادی دشمنان نیز با همت مردم و مسئولان برای آنها به شکست می‌انجامد، تصریح کرد: در واقع آخرین تیر ترکش آنها به ایران اسلامی جنگ اقتصادی است.

 

وی به حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمای عظیم اربعین اشاره کرد و افزود: موکب‌هایی در ایران و عراق برپا شد که نقش مهمی در خدمات‌دهی به زائران داشتند و جای قدردانی دارد.

 

نماینده ولی در استان و امام جمعه بوشهر یکی از مشکلات مهم در استان را کم‌آبی عنوان کرد و گفت: باید راهکارهای اساسی همچون تدوین نقشه جامع تامین آب استان بوشهر اتخاذ شود تا در تابستان با مشکلات کمتری روبرو باشیم.

 

وی رفع مشکل بیکاری در استان و توسعه اشتغال را نیازمند فعالیت جهادی مسئولان دانست و افزود: گرانی نیز یکی از مشکلاتی است که مردم خواستار رفع مشکل هستند و مسئولان اقدامات مناسب را انجام دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان