کد خبر : 763
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱
-

بنابر گزارشهای کارشناسان هواشناسی:؛

با ورود سامانه بارشی به بوشهر از عصر یکشنبه باران می بارد

با ورود سامانه بارشی به بوشهر از عصر یکشنبه باران می بارد
بوشهرنیوز: بر اساس گزاش های کارشناسان اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر یک سامانه بارشی وارد استان بوشهر می‌شود و بارشها از اواخر وقت روز یکشنبه آغاز خواهد شد.؛

به گزارش بوشهرنیوز؛ با کاسته شدن از دمای هوا و ورود سامانه های بارشی به کشور و مطابق گزارش های کارشناسان هواشناسی، بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که امروز وضعیت جوی نسبتا آرامی در سطح استان برقرار است و در سواحل استان نیز وضعیت دریایی نسبتا ملایمی برقرار است.

 

با توجه به وزش باد در جنوب خلیج فارس در مناطق تنگه هرمز و جزایر غربی هرمزگان، امارات تا سواحل قطر، دریا در این نواحی همچنان مواج و متلاطم است و در برخی ساعات روز افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می‌شود.

 

کارشناسان اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر یادآوری کرده اند که از فردا با نزدیک شدن سامانه بارشی جدید به غرب و جنوب غرب کشور بر مقدار ابرها در این نواحی و در نیمه شمالی خلیج فارس و سواحل شمالی استان افزوده می شود.

 

انتظار می رود از اواخر وقت یکشنبه فعالیت این سامانه به صورت بارش پراکنده در غرب کشور همچنین بخش‌هایی از غرب و شمال خلیج فارس آغاز و طی روزهای دوشنبه و سه شنبه ضمن تقویت بارش‌ها در نیمه غربی کشور، نیمه شمالی خلیج فارس و با شدت کمتر سواحل شمالی و مرکزی استان نیز تحت تأثیر این سامانه بارشی قرار گیرد.

 

برای ساعات آینده آسمان استان کمی تا نیمه ابری در برخی ساعات همراه با وزش باد و در برخی نقاط گاهی افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

 

جهت وزش باد غالبا شمال شرقی تا جنوب شرقی گاهی شمال غربی با سرعت هشت تا ۳۲ کیلومتر در ساعت گاهی تا ۳۸ کلیومتر در ساعت و ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.

 

فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت سه و یک دقیقه بامداد، جزر اول ساعت ۱۰ و ۵۳ دقیقه، مد دوم ساعت ۱۸ و چهار دقیقه و جزر دوم دریا ساعت ۲۲ و ۳۶ دقیقه خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان