کد خبر : 766
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷
-

چرا بوشهر کم‌تحرک‌ترین استان ایران است؟!

چرا بوشهر کم‌تحرک‌ترین استان ایران است؟!

به گزارش بوشهرنیوز؛ یکی از خطرناک ترین و در عین حال عجیب ترین آمارها درباره استان بوشهر این است که بوشهر کم‌تحرک‌ترین استان کشور است!   این موضوعی است که حسن قلندری معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان بوشهر در همایش تقدیر از برگزیدگان رقابت های علمی تخصصی معلمان تربیت بدنی استان

به گزارش بوشهرنیوز؛ یکی از خطرناک ترین و در عین حال عجیب ترین آمارها درباره استان بوشهر این است که بوشهر کم‌تحرک‌ترین استان کشور است!

 

این موضوعی است که حسن قلندری معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان بوشهر در همایش تقدیر از برگزیدگان رقابت های علمی تخصصی معلمان تربیت بدنی استان بوشهر گفته است.

 

آماری نگران کننده و شاید هم فاجعه بار که می تواند نشانگر بسیاری از کمبودها و اشتباهات در سبک زندگی مردم و عدم توفیق نهادهای مربوط به تربیت بدنی در ایفای نقش موثر و موفقشان باشد.

 

نکته این است که مدیران مدارس باید نگرش خود را نسبت به تربیت بدنی  عوض کنند، خانواده ها به سختی دانش آموزان را وادار به فعالیت های آموزشی می کنند در صورتی که به فعالیت های ورزشی به شدت علاقه مند هستند.

 

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان بوشهر معتقد است یکی از ریشه‌دارترین بخش های آموزش و پرورش تربیت بدنی با قدمت ۹۰ ساله است؛ وقتی حوزه تربیت بدنی در اولویت استان شود اتفاقات بسیار خوبی برای چشم انداز ۱۵ ساله استان خواهد افتاد، در کنار آن سلامت جسمی و روحی جامعه تضمین می شود با وجود اینکه استان بوشهر در کم تحرکی رتبه اول را دارا است.

 

اما نکته اینجاست که اگر همین نخبگان ما که در فضای مجازی انرژی خود را صرف بحث‌های عزل و نصب مدیران دستگاه‌ها می‌کنند صرف کودکان در دبستان کنند روی تغییر سبک زندگی در آنان اثر مطلوبی خواهد گذاشت.

 

بزرگترین رکن شخصیت تربیتی کودک الگو پذیری هست، کودکان از حرکات و رفتار  والدین خود الگو می گیرند، برای تغییر سبک زندگی باید برای کودکان زحمت بیشتری متحمل شویم از سویی باید معلمان ورزش در کنار حرکات ورزشی خود را در علم و دانش ورزشی برای آموزش کودکان در زنگ ورزش آماده کنند.

 

همایش تقدیر از برگزیدگان رقابت های علمی تخصصی معلمان تربیت بدنی استان بوشهر به میزبانی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش تنگستان با حضور معلمان برگزیده تربیت بدنی استان بوشهر در شهر اهرم برگزار شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان