کد خبر : 781
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۹:۴۸
-

اتمام پروژه‌های نیمه تمام اولویت اصلی شهرداری بوشهر

اتمام پروژه‌های نیمه تمام اولویت اصلی شهرداری بوشهر

به گزارش بوشهرنیوز؛ مردم استان بوشهر بار دیگر شاهد یک وعده خوشحال کننده از شهردار بوشهر هستند.اتمام پروژه‌های نیمه تمام به عنوان اولویت اصلی شهرداری بوشهر.   این را شهردار بندر بوشهر طی روزهای گذشته به عنوان یک وعده مسرت بخش به مردم استان داده است و تأکید کرده اولویت اصلی شهرداری بوشهر تکمیل پروژه‌های

به گزارش بوشهرنیوز؛ مردم استان بوشهر بار دیگر شاهد یک وعده خوشحال کننده از شهردار بوشهر هستند.اتمام پروژه‌های نیمه تمام به عنوان اولویت اصلی شهرداری بوشهر.

 

این را شهردار بندر بوشهر طی روزهای گذشته به عنوان یک وعده مسرت بخش به مردم استان داده است و تأکید کرده اولویت اصلی شهرداری بوشهر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است.

 

سید نورالدین امیری یادآوری کرده است که پروژه‌های نیمه‌تمام متعددی در سطح شهر بوشهر وجود دارد که اولویت نخست خود را بر تکمیل این طرح‌ها و پروژه‌ها قرار داده‌ایم.

 

شهردار بوشهر معتقد است که نیمه‌کاره ماندن این طرح‌ها و پروژه‌ها باعث شده که سرمایه شهر و اعتباراتی که متعلق به همه شهروندان است در این پروژه‌ها خوابیده است و باید تکمیل شده و مورد استفاده قرار گیرند.

 

شهردار بوشهر با بیان اینکه عقب‌ماندگی این پروژه‌ها فراتر از یک سالی است که شهر بدون شهردار اداره شده است افزوده: وقتی که پروژه‌ای بماند و تکمیل نشود، تکمیل آن در سال‌های بعد به مراتب هزینه‌های بیشتری را در پی خواهد داشت.

 

برای اینکه مدیریت بهتر و بیشتر بر منابع مالی داشته باشیم باید سعی کنیم که جذب را محدود کنیم تا مجموعه شهرداری بیشتر از این حقوق‌بگیر نداشته باشد و از توان نیروهای موجود استفاده کنیم.

 

در این شرایط باید منابع درآمدی پایدار برای شهرداری ایجاد کنیم و به عوارض ساختمانی و تراکم و این مسائل وابسته نباشیم و بتوانیم با کسب درآمد پایدار بهترین عملکرد را در خدمات‌دهی مناسب به شهروندان داشته باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان