کد خبر : 7898
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷
-

نخستین رویداد تکنولوژی در منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود

نخستین رویداد تکنولوژی در منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود
اولین رویداد تکنولوژی شهرهای خرمشهر و آبادان در منطقه آزاد تجاری اقتصادی اروند کاملا مستقل از بخش‌های دولتی و با هدف افزایش سطح کیفیت زندگی هوشمند ایرانیان در آذرماه سال جاری میزبان شرکت کنندگان، گردشگران و علاقمندان خواهد بود.؛
به گزارش بوشهرنیوز- نخستین رویداد تکنولوژی در منطقه آزاد اروند طی یک نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات کار خود را آغاز کرد.
اولین رویداد تکنولوژی شهرهای خرمشهر و آبادان در منطقه آزاد تجاری اقتصادی اروند کاملا مستقل از بخش‌های دولتی و با هدف افزایش سطح کیفیت زندگی هوشمند ایرانیان در آذرماه سال جاری میزبان شرکت کنندگان، گردشگران و علاقمندان خواهد بود.
محمد بصیری، مدیر اولین رویداد تکنولوژی شهرهای خرمشهر و آبادان اظهار کرد: این رویداد با تمام قوا سعی دارد توجه مردم را به دانش و ظرفیت‌های بومی جلب کند و تجربه‌ای با کیفیت از تکنولوژی برایشان رقم بزند.
وی با اشاره به بازشدن برگ جدیدی از حوزه دیجیتال به مرکزیت منطقه آزاد اروند وعده داد: این رویداد در آینده به صورت دوره‌ای ادامه خواهد داشت و برای رقابت با نمونه‌های خارجی آماده است.
مدیر اولین رویداد تکنولوژی منطقه آزاد اروند گفت: رونمایی از این محصول دیجیتال جدید ایرانی فرصت خوبی برای آشتی مردم با کالای ایرانی است و برای شرکت کنندگان برنامه‌های خاصی تدارک دیده شده و فرصت خوبی برای گردشگری دیجیتال در منطقه است.
انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان