کد خبر : 7904
تاریخ انتشار : شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ - ۹:۵۴
-

روحیه بسیجی، تنها راه حل مشکلات گوناگون کشور

روحیه بسیجی، تنها راه حل مشکلات گوناگون کشور
بسیج به معنای جهاد خستگی‌ناپذیر، حرکت طبق اصول و ارزش‌ها، رعایت حق الناس و آداب‌ها، اهتمام جدی به کشور و ملت و تلاش برای پیشرفت و تعالی ملت و کشور است.؛
به گزارش بوشهرنیوز- در روزهای مزین به هفته مبارک بسیج قرار داریم. روزهایی که بار دیگر این نعمت عظیم را به خاطر می‌آوریم و برای بودن آن خدای متعال را سپاس می‌گوییم.
البته بسیج متولد انقلاب اسلامی ایران نیست، بسیج از زمان صدر اسلام و به نوعی از زمان به وجود آمدن خلقت پدید آمد، از روزی که حق و باطل آفریده شد، بسیج در کنار حق و یکی از لوازم آن بود.
بسیج به معنای جهاد خستگی‌ناپذیر، حرکت طبق اصول و ارزش‌ها، رعایت حق الناس و آداب‌ها، اهتمام جدی به کشور و ملت و تلاش برای پیشرفت و تعالی ملت و کشور است.
امروز تنها راه حل مشکلات کشور که در ابعاد گوناگون قرار دارند، تمسک به روحیه متعالی بسیج است که اگر این روحیه به معنای واقعی کلمه در آحاد جامعه به ویژه مسوولان و مدیران نفوذ کند، بسیاری از مشکلات برچیده می‌شود.
بسیج همان روحیه‌ای است که سفارش شده امیرالمومنین‌(ع) است. بسیج ذاتا اهل جهاد و مبارزه و اخلاق و همت و تلاش و آداب است. اگر در مقطعی و مکانی این مسائل وجود ندارد، تقصیر از مکتب بسیج نیست، بلکه افراد نیاز به تغییر و پالایش دارند.
رهبر معظم انقلاب در رابطه با بسیج در این روزهای اخیر کلمات زیبایی را بیان فرمودند.
می‌توانید در همه مسائل کشور مشکل گشا باشید
بدانید که با همّت بلند، و در پرتو خردمندی و درست‌اندیشی، و با اعتماد و توکّل به خداوند دانا و توانا، میتوانید در همه‌ی مسائل عمومی کشور و ملت، اثربخش و مشکل‌گشا باشید. این تجربه‌ی چند دهه‌ی ملت ایران است.
انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان