کد خبر : 796
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶
-

با همکاری مدیران و مسوولان بوشهری صورت گرفت؛؛

انعقاد چندین تفاهم نامه همکاری میان هیئت اقتصادی کره جنوبی و بوشهر

انعقاد چندین تفاهم نامه همکاری میان هیئت اقتصادی کره جنوبی و بوشهر
بوشهرنیوز: طی برنامه ای و با حضور استاندار بوشهر و هیئت تجاری، اقتصادی از کره جنوبی، پنج تفاهم نامه همکاری در زمینه های بندری، نفت و گاز و قطار بین شهری منعقد شد.؛

به گزارش بوشهرنیوز؛ این تفاهم نامه به امضای مدیر کل بندر و دریانوردی بوشهر، مدیرکل شرکت شهرک های صنعتی و مدیرعامل شهرک جدید عالی شهر و نمایندگان هیئت اقتصادی کره ای به امضا رسید.

در زمینه بندر تفاهم نامه سرمایه گذاری در زمینه فعالیت های صنعتی، لجستیکی و ارزش افزوده در اراضی مجتمع بندری نگین، تفاهم نامه احداث هتل دریایی در شهر بوشهر و تفاهم نامه احداث پایانه صادراتی مواد  معدنی در خورشهاب استان بوشهر  امضا شد؛ ضمن اینکه یک تفاهم نامه برای احداث قطاری بین شهری بوشهر و عالی شهر و احداث پالایشگاه نفت در منطقه ویژه شمال استان هم به امضا رسید.

رئیس بخش نفت گاز هیئت کره ای در این نشست با قدردانی از دعوت مسئولان استان بوشهر برای امضا تفاهم نامه گفت: ایران و کره جنوبی سابقه دوستی زیادی دارند و این فرصت خوبی برای توسعه همکاری‌ها است.

هنگ اوک سون افزود: مهم نیست که اکنون شرایط ایران چگونه است بلکه دوستی‌ها باید پایدار باشد و با این شرایط دوستی، کارها پیش می رود.

وی ادامه داد: از استقبال گرم مسئولان استان بوشهر تشکر می کنم و عمیقا آرزو دارم که این بازدیدها و جلسات نتایج خوب و مورد رضایتی برای دو طرف داشته باشد.

رئیس بخش ساختمان هیئت کره‌ای هم گفت: بر اساس این تفاهم نامه‌ها، ما در زمینه کار خود در زمینه پالایشگاه نفتی در این استان آغاز می کنیم.

چانگ او سانگ اضافه کرد: به خاطر مشاوره‌های خوبی که به ما شد بوشهر را برای سرمایه گذاری انتخاب کردیم؛ ضمن اینکه بوشهر یک منطقه خوب در زمینه انرژی هم هست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان