کد خبر : 8224
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
-

سردار فرهنگی جبهه مقاومت در روز جهانی قدس آسمانی شد/طالب‌زاده، آوینی دیگر بود

سردار فرهنگی جبهه مقاومت در روز جهانی قدس آسمانی شد/طالب‌زاده، آوینی دیگر بود
به واقع باید اذعان داشت که زنده‌یاد نادر  طالب‌زاده در بسترسازی برای آموزش و تقویت نیروهای انقلابی، جهادی و جبهه مقاومت یک شهید آوینی دیگر بود و توانست در این راه کارهای بزرگی را به انجام برساند.؛

به گزارش بوشهرنیوز- نادر طالب‌زاده به واقع  در تربیت نیروی انسانی و جریان‌سازی در جبهه فرهنگی انقلاب نقش موثری داشت و به نوعی می‌توان او را ادامه‌دهنده شایسته راه سیدشهیدان اهل قلم سیدشهید مرتضی آوینی دانست. این فیلمساز در تمام طول عمر هنری خود هیچ‌گاه از جریان‌سازی علیه استکبار جهانی دست برنداشت و تا آخرین لحظات عمر خود برای مظلومیت ملت‌های ستمدیده در حال فعالیت هنری بود.

به واقع باید اذعان داشت که زنده‌یاد نادر  طالب‌زاده در بسترسازی برای آموزش و تقویت نیروهای انقلابی، جهادی و جبهه مقاومت یک شهید آوینی دیگر بود و توانست در این راه کارهای بزرگی را به انجام برساند.

زنده‌یاد طالب‌زاده در طول عمر فرهنگی خود با راه‌اندازی جشنواره بین‌المللی فیلم «عمار» توانست مسیر به میدان آمدن جوانان انقلابی را هموار، سهل و آسان کند و به دوستداران انقلاب و مقاومت جسارت دهد تا در عرصه فرهنگی پای به میدان بگذارند و عرض‌اندام کنند.  او جریان فرهنگی مقاومت را با این جشنواره و دیگر فعالیت‌های رسانه‌ای خود در سطح بین‌المللی ارتقا بخشید. او در حوزه برنامه‌سازی نیز با برنامه‌های استراتژیکی مانند برنامه «عصر» از شبکه افق توانست پیام مقاومت را به جهانیان مخابره کند و دل آزادگان جهان را به این پیام دلگرم و استکبار را به تکاپو وادار کند.

زنده‌یاد نادر طالب‌زاده با پشتکار و سازماندهی نیروهای فکری انقلاب و جبهه مقاومت تاثیر بسزایی در رساندن  پیام مظلومیت مظلومان عالم به دنیا را داشت. باید این را بدانیم که جبهه فرهنگی انقلاب و مقاومت به فیلمساز و جریان‌سازی چون او مدیون است و ما باید قدر‌دان فعالیت‌های او باشیم و در تربیت نیروهایی چون آن عزیز بیش از این بکوشیم.

شگفت‌انگیز و بسیار جالب  است  که نادر طالب‌زاده سردار فرهنگی جبهه مقاومت در روز جهانی قدس و مقاومت جان به جان آفرین تسلیم کرد. چقدر برای او دل‌انگیز است که  در یوم‌ا… روز قدس  که بنیانگذار انقلاب‌(ره) آن را نامگذاری کرده بود  دعوت حق را لبیک گفت و به دیدار حق شتافت.

این مستند‌ساز برجسته، سردار فرهنگی و یکی از دلدادگان واقعی امام راحل، خمینی کبیر معمار بزرگ انقلاب و حضرت آقا (مقام معظم رهبری) بود و بارها این دلدادگی خود را با فعالیت‌های هنری به اثبات رسانده بود. نادر طالب‌زاده در جبهه انقلاب و مقاومت بیش از یک فیلمساز مستند بود و بدون شک یکی از بزرگ‌ترین فیلمسازان در این حوزه به‌شمار می‌آمد. او یک جریان‌ساز و فرهنگ‌ساز انقلابی و جهادی بود و تمام دنیا طالب زاده را به عنوان نیروی فکری مقاومت می‌شناختند  و به او احترام می‌گذاشتند.(جام جم)

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان