کد خبر : 8368
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۴
-

نماینده دشتستان؛ از شعار تا عمل/آن‌ دو دخالت خاص را شفاف سازی کنید!

نماینده دشتستان؛ از شعار تا عمل/آن‌ دو دخالت خاص را شفاف سازی کنید!
حال مردم از نماینده خود می‌خواهند که به صورت شفاف اعلام کند که آن دو مورد خاص که در آن دخالت یا توصیه داشتند، کدام مسوولیت و جایگاه و چه افرادی بودند. ؛

به گزارش بوشهرنیوز- ابراهیم رضایی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی چندی پیش در آئین تودیع و معارفه فرماندار دشتستان گفت: به مردم وعده داده بودم که دخالتی در انتصابات نداشته باشم و به جز یکی دو مورد خاص، حتی توصیه‌ای هم نداشته باشم.

یکی از شعارهای همیشگی نماینده دشتستان در مجلس چه در پیش از انتخابات و چه بعد از آن، شفافیت و صادقانه حرف زدن با مردم و رسانه‌ها بود.

این نماینده همیشه و در همه جا این ادعای خود را تکرار می‌کرد و بر آن پافشاری داشت.

حال مردم از نماینده خود می‌خواهند که به صورت شفاف اعلام کند که آن دو مورد خاص که در آن دخالت یا توصیه داشتند، کدام مسوولیت و جایگاه و چه افرادی بودند.

طبق ادعای شفافیت و نمایندگی مردم باید این دو مورد خاص به صورت کامل به مردم و رسانه‌ها اعلام شود و در هیچ چیزی کتمانی صورت نگیرد.

مردم باید متوجه معیار، اصول و شاخص‌های نماینده خود برای انتخاب و یا توصیه به انتخاب جایگاه‌ها و افراد مدنظر قرار بگیرند.

مولانا در دفتر اول مثنوی خود می‌گوید: چون که صد آمد، نود هم پیش ماست

این مصرع بیانگر حالی است که اگر در یک قضیه، صاحب یک مطلب کلی(به تعبیری مطلب مادر) شویم، دیگر مطالب جزئی را هم به دست آورده‌ایم.

حال آقای ابراهیم رضایی به عنوان مدعی شعار شیرین شفافیت و نماینده مردم، باید عنوان کند که آیا آن دو مورد سفارش شده، از جایگاه‌های کلان هستند؟

اگر آن دو مورد از جایگاه کلان و اصلی هستند، حرف زدن از عدم دخالت در بحث انتصابات حرفی فریب‌دهنده و پشت پا زدن به تمام شعار و اصول است.

چرا که تمامی سمت‌های ریز و جزء، تابع آن سمت‌های کلان هستند و باید این مورد از سوی ابراهیم رضایی اعلام شود.

در کل نماینده مردم دشتستان در اسرع وقت باید این مطالبه به حق مردم که او وکیل آنها به شمار می‌رود را اجابت کند و به آنها توضیح شفاف، صادقانه و بی‌پرده ارائه دهد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان