کد خبر : 837
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵
-

برگزاری ۵۰۰۰ ویژه برنامه هفته بسیج در بوشهر

برگزاری ۵۰۰۰ ویژه برنامه هفته بسیج در بوشهر

به گزارش بوشهرنیوز؛ در هفته بسیج استان بوشهر میزبان برگزاری پنج هزار ویژه برنامه خواهد بود.   سردار علی رزمجو فرمانده سپاه استان بوشهر با بیان این گزارش تأکید کرد بسیج از زمان آغاز به کار خود تاکنون برکات بسیار زیادی را داشته است و طی ۳۹ سال گذشته همه نقشه‌های دشمنان را خنثی کرده

به گزارش بوشهرنیوز؛ در هفته بسیج استان بوشهر میزبان برگزاری پنج هزار ویژه برنامه خواهد بود.

 

سردار علی رزمجو فرمانده سپاه استان بوشهر با بیان این گزارش تأکید کرد بسیج از زمان آغاز به کار خود تاکنون برکات بسیار زیادی را داشته است و طی ۳۹ سال گذشته همه نقشه‌های دشمنان را خنثی کرده است.

 

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی امسال در شرایط خاصی از لحاظ امنیتی و دفاعی قرار دارد تصریح کرد: بسیج در طول پیروزی انقلاب اسلامی با انواع تهدیدات دشمن موج سواری کرده و ویژگی‌های انقلاب و بسیج را به تمام عالم صادر کرده است.

 

فرمانده سپاه استان بوشهر آمادگی دفاعی برای دفاع از دستاوردهای انقلاب و خدمت به مردم را از رویکردهای بسیج عنوان کرد و ادامه داد: ارائه خدمات گروه‌های جهادی به نقاط محروم و صعب‌العبور استان بوشهر نمونه‌ای از فعالیت‌های بسیج است.

 

سردار رزمجو از فعالیت‌های بسیج سازندگی به مسکن سازی، خانه عالم، مدرسه سازی، ساخت حسینیه و عمران روستایی اشاره و تصریح کرد: از رویکردهای مهم بسیج مردم‌داری و مردم‌یاری است که در زمینه‌های مختلف انجام می‌شود.

 

وی با اشاره به افتتاح پروژه‌های عمرانی و اجرای برنامه‌های متنوع در هفته بسیج امسال، افزود: ساخت یک‌هزار واحد مسکونی ویژه مددجویان روستایی استان بوشهر از دیگر برنامه‌های بسیج است.

 

تشریح برنامه‌های هفته بسیج

 

دبیر ستاد هفته بسیج استان بوشهر نیز در این نشست «بسیج مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت» را به عنوان شعار این هفته عنوان کرد و اظهار داشت: بیش از پنج هزار برنامه در سطح استان بوشهر برگزار می‌شود.

 

سرگرد غلامرضا جمالی از افتتاح نمایشگاه بزرگ کتاب با ۷۵ هزار عنوان و تخفیف ۵۰ درصدی در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر خبر داد و افزود: همایش فرهنگیان بسیجی در سالن سپاه استان بوشهر برگزار می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی که توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه اجراء شده در شهر کلمه، بندر کنگان، دهستان دهرود و روستای پرجونک دشتستان برگزار می‌شود.

 

دبیر ستاد هفته بسیج استان بوشهر ادامه داد: از دیگر برنامه‌ها می‌توان به تجدید میثاق بسیجیان با شهدا، عطرافشانی قبور مطهر شهدا، بررسی اجرا طرح دهکده اقتصاد مقاومتی در روستای آبطویل، نشست با هنرمندان انقلابی و رونمایی از آثار فاخر هنری، اجرای میقات صالحین در حضور سراسری بسیجیان اشاره کرد.

 

جمالی از بازسازی عملیات بیت‌المقدس خبر داد و گفت: برگزاری هزار نشست روشنگری با رویکرد استکبار ستیزی، انقلابی‌گری و پیشرفت ۴۰ ساله نظام اسلامی و جشن میلاد پیامبر گرامی اسلامی(ص) و امام جعفر صادق(ع) و تجلیل از ورزشکاران از دیگر برنامه‌های هفته بسیج است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان