کد خبر : 8411
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
-

سرود سلام فرمانده اثری پرمحتوا و با اخلاص بود

سرود سلام فرمانده اثری پرمحتوا و با اخلاص بود
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: سرود «سلام فرمانده» یک اثر بجا، پرمحتوا، موثر، مؤید و با اخلاص است. ؛

به گزارش بوشهرنیوز- آیت‌الله صفایی بوشهری صبح امروز در دیدار ابوذر روحی خواننده سرود «سلام فرمانده» اظهار داشت: بر خود لازم می‌دانم که از شما و مجموعه‌ای که این کار بزرگ را انجام دادند تشکر و قدردانی کنم.

امام جمعه بوشهر عنوان کرد: اینکه این سرود طی مدتی کوتاه در کل کشور و برخی کشور‌های دیگر فراگیر شد، از عنایات خداوند متعال و امام زمان (عج) است.

وی بیان کرد: جهان در آستانه تحولی عظیم نسبت به امامت و ولایت است و این سرود درست در همین ریل و به موقع بود، به همین خاطر مانا و موثر واقع شد و این کار خداست.

آیت‌الله صفایی بوشهری گفت: ان‌شالله خداوند به شما توان، قدرت و تدبیر مضاعف با ایده‌های بهتر و زیباتر از این عنایت کند و همین مسیر را ادامه دهید و با یک تیم فکری خوب، خودتان را برای ارائه کار‌های بزرگتر در زمان مناسب آماده کنید.

وی با اشاره به اهمیت حوزه هنر در فرهنگ سازی و ارائه محتوای مناسب به جامعه، بیان کرد: با هنر می‌شود بسیاری از مسائل معرفتی، سیاسی و انقلابی را پیش برد که حوزه‌های دیگر اصلا نمی‌توانند در آن حوزه قدم بردارند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه ما آینده بسیار سخت و پیچیده‌ای در پیش رو داریم و شما باید برای کار‌های بزرگتر خودتان را آماده کنید، اظهار کرد: دشمن با استکبار هنری جلو آمده و ما هم باید با مقاومت هنری در مقابل دشمن ورود پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه هر چه انسان موثرتر باشد شیطان تیرهایش را بیشر به سمت او نشانه می‌گیرد، اظهار کرد: سپر انسان در مقابل شیطان، تواضع، فروتنی و ولایتمداری است و این باعث می‌شود که تیر‌های شیطان به هدف برخورد نکند.

یادآور می‌شود اجتماع بزرگ سربازان امام زمان (عج) همراه با همخوانی سرود «سلام فرمانده» با حضور «ابوذر روحی» امروز دوشنبه (۱۶ خرداد) در شهر‌های بوشهر، برازجان، خورموج و جم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 4 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان