کد خبر : 8439
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۸:۰۰
-

روان‌پریشی پمپئو زیر سایه مرگ/ وقتی وزیر سابق خارجه آمریکا توهمات خود را تکرار می‌کند

روان‌پریشی پمپئو زیر سایه مرگ/ وقتی وزیر سابق خارجه آمریکا توهمات خود را تکرار می‌کند
وزیر خارجه سابق آمریکا در مصاحبه با العربیه، بار دیگر ادعاهای واهی و پوچ خود در تقابل با نظام جمهوری اسلامی، فعالیت‌های هسته‌ای صلح‌آمیز ایران و انجام عملیات ترور شهید حاج‌قاسم سلیمانی در فرودگاه بغداد را تکرار کرد. ؛

به گزارش بوشهرنیوز- وزیر خارجه سابق آمریکا در مصاحبه با شبکه صهیونیستی ــ سعودی العربیه، بار دیگر ادعاهای واهی و پوچ خود در تقابل با نظام جمهوری اسلامی، فعالیت‌های هسته‌ای صلح‌آمیز ایران و انجام عملیات ترور شهید حاج‌قاسم سلیمانی در فرودگاه بغداد را تکرار کرد. مایک پمپئو نماد استیصال و شکست مطلق در برابر نظام و ملت ایران قلمداد می‌شود. او نه تنها نماد شکست استراتژی فشار حداکثری آمریکا علیه ایران محسوب می‌شود، بلکه در دوران تصدی‌گری مسؤولیت‌های مختلف خود در سازمان سیا و وزارت خارجه آمریکا بارها در برابر اقتدار ایران، فرجامی جز خفت و ناکامی نداشته است.

آنچه پمپئو در مصاحبه دیشب خود با شبکه العربیه مطرح ساخته، منبعث از روان آشفته سیاستمدار متوهمی است که سایه مرگ را این روزها بیش از هر‌زمان دیگری بالای سر خود حس می‌کند. پمپئو از هرگونه مذاکره با ایران انتقاد کرده و استراتژی فشار حداکثری دولت ترامپ علیه کشورمان را موفقیت‌آمیز دانسته است! او حتی از حافظه کوتاه‌مدت خود نیز برای بازخوانی ماجرای برکناری برایان هوک مسؤول امور ایران در وزارت خارجه آمریکا کمک نگرفته است! برایان هوک در ماه‌های آخر حضور ترامپ در قدرت، به‌دلیل آنچه ناکامی در پیشبرد استراتژی فشار حداکثری خوانده شد، مجبور شد پست خود را ترک کند. پمپئو نیز مانند جان بولتون مشاور امنیت ملی اسبق آمریکا به مخالفان نظام جمهوری اسلامی وعده داده بود که از زمان خروج آمریکا از توافق هسته‌ای (‌اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۷)،جمهوری اسلامی ایران بیش از شش ماه دوام نخواهد آورد و جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی هرگز برگزار نخواهد شد!

مایک پمپئو از ژانویه ۲۰۱۷ تا آوریل ۲۰۱۸ ریاست سازمان سیا را بر‌عهده داشت. در آن زمان، پمپئو به فرماندهی نیروهای آمریکایی در غرب آسیا (‌سنتکام) تاکید کرد که حمایت عملیاتی از داعش و تروریست‌های تکفیری را تا زمان تسلط مطلق آنها از خاک سوریه و عراق ادامه دهند. حتی او زمانی که به وزارت خارجه آمریکا رفت، نهایت تلاش خود را جهت تنفس مصنوعی به تروریست‌های تکفیری صورت داد اما در نهایت، جبهه مقاومت به فرماندهی سردار رشید لشکر اسلام

شهید حاج‌قاسم سلیمانی خلافت خودخوانده داعش را در‌هم شکست. با شکست منظومه تروریستی آمریکا در منطقه، پمپئو بیش از پیش کینه سردار سلیمانی را بر دل گرفت و نقشه ترور حاج‌قاسم را بارها در ذهن تاریک و شیطانی خود مرور کرد.

پس از شهادت مظلومانه حاج‌قاسم و شهید ابومهدی المهندس در فرودگاه بغداد، پمپئو با خشم خروشان صدها میلیون نفر در جهان مواجه شد. بازماندگان بی‌شمار حاج‌قاسم بارها وعده انتقام سخت خود را به وزیر خارجه سابق آمریکا و سایر افرادی که در عملیات فرودگاه بغداد دست داشته‌اند مخابره کرده و به‌زودی پمپئو نیز مانند برخی دیگر از عوامل به هلاکت رسیده این پرونده، باید خود را برای مرگی خفت‌بار آماده کند.

منابع امنیتی آمریکا فاش کرده‌اند که دولت فدرال به‌طور تقریبی ماهانه دو میلیون و ۱۷۵ هزار دلار برای حفاظت از پمپئو و دیگر مقام‌های دخیل در ترور شهید سردار سلیمانی هزینه می‌کند. بدون شک با حذف پمپئو از روی کره زمین، این هزینه‌ها تا حدی کاهش می‌یابد و در آینده‌ای نزدیک به صورت کامل (‌با انتقام از سایر عوامل دخیل در شهادت حاج‌قاسم) به صفر خواهد رسید! امسال انقلاب ما چهل و چهارمین سالگرد پیروزی خود را توام با صلابت و اقتدار جشن خواهد گرفت اما مشخص نیست که واقعا پمپئو تا آن زمان زنده باشد و تصاویر این جشن با شکوه را مشاهده کند.

منبع: روزنامه جام جم

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان