کد خبر : 847
تاریخ انتشار : شنبه ۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۸
-

تأکید امام جمعه بوشهر؛

بوشهر استعداد پیشرفت را دارد/باید به فکر حل سریع مشکلات مردم بود

بوشهر استعداد پیشرفت را دارد/باید به فکر حل سریع مشکلات مردم بود
بوشهرنیوز: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه شرایط توسعه و پیشرفت استان بوشهر فراهم است، افزایش مستمر امنیت در استان بوشهر را از نتایج همدلی دانست.؛

به گزارش بوشهرنیوز؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه شرایط توسعه و پیشرفت استان بوشهر فراهم است، افزایش مستمر امنیت در استان بوشهر را از نتایج همدلی دانست.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در نشست مسئولان استان بوشهر اظهار داشت: در شرایط قرار گرفتن در یک فضای ملتهب جهانی با این همه دشمن خارجی و مشکل‌زاهای داخلی و آغاز یک ساختار نوین اجرایی و حوزه مهندسی نظم نوین جهانی، بروز برخی کمبودها و عدم اجرایی شدن برخی از امور طبیعی است.

وی اضافه کرد: در هیچ انقلابی نمی‌توانید ببینید که برنامه‌ریزی ابتدای انقلاب همه آنها جای خود را باز کنند و گام بعدی اجرا شود و هیچ‌وقت اینطور نیست و یک سری موانع و ناکارآمدی‌ها وجود دارد که طبیعی است.

امام جمعه بوشهر ادامه داد: این مسائل طبیعت یک حرکت است ولی مهم این است که سازمان یک حرکت رو به جلو داشته باشد و رویکرد حرکتی به سمت ترمیم ضعف‌ها و استفاه از فرصت‌ها و کنترل تهدیدها باشد.

وی گفت: رهبر انقلاب بر امید به آینده تاکید دارند، ضعف‌هایی وجود دارد که باید رفع شود و بر موفقیت‌ها تاکید شود و موفقیت‌ها ادامه یابد تا مردم در فضای امیدوار قرار گیرند و نظام به سمت توسعه و پیشرفت حرکت کنند.

آیت‌الله صفایی بوشهری تصریح کرد: این انقلاب با نگاه الهی و حمایت‌های مردمی و هدایت‌های ولایی و تلاش‌های مسئولان رو به پیش است. ضعف‌هایی که وجود دارد باید احضا شود و برای رفع آن تلاش شود.

وی افزود: در هر حوزه‌ای که ضعفی وجود دارد باید ضعف‌ها را رفع کنیم و کارهای شده را گرامی بداریم و تلاش‌های صورت گرفته را ارج بگذاریم، قدر شخصیت‌ها را بدانیم تا تخریب نشوند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: در حوزه اقتصاد تنها کشور جهان هستیم که ۴۰ سال فشار اقتصادی را تحمل می‌کنیم که بیانگر مقاومت اقتصادی کشور است.

وی ادامه داد: هر کار بزرگی که در این انقلاب انجام شده است باید بیشتر اجرا کنیم و هر ضعفی وجود دارد همه باید کمک کنیم که این ضعف برطرف شود. این همپوشانی باعث موفقیت بیشتر می‌شود.

آیت‌الله صفایی بوشهری گفت: استان بوشهر از استان‌های امن کشور است و جرایم خشن روز به روز در حال کاهش است و ضریب امنیت استان بوشهر در حال افزایش است و این نتیجه تلاش و همپوشانی مسئولان است.

وی خاطرنشان کرد: یک نظام متشکل از مجموعه نظام‌مند و هدفمند با دانش در عرصه کار است که همه باید کمک کنند و تلاش کنند و در ریل انقلاب و نظام حرکت کنند و در ریل ولایت حرکت کنند.

امام جمعه بوشهر تصریح کرد: استان بوشهر نمونه اخلاق همکاری برای توسعه و پیشرفت است که نتیجه همکاری استاندار و مجموعه، ائمه جمعه، فرمانداران، مدیران استانی، سپاه و مجموعه‌های نظامی و انتظامی است. استان بوشهر فرصتی برای همه ایجاد کرده است که آماده توسعه و رشد است.

وی اظهار داشت: اگر مشکلی هم وجود دارد مشکل همه ما است و همه باید دست به دست هم دهیم و برای رفع مشکل تلاش کنیم. اعتبارات لازم اختصاص یابد تا مشکلات در سریع‌ترین زمان حل شود. کنار هم بودن آثار و برکات فراوانی دارد.

آیت‌الله صفایی بوشهری بیان کرد: همه مدیران و مسئولان در ارائه کارهای صورت گرفته و کارهای پیش رو تلاش داشته باشند و برای برگزاری نمایشگاه‌ها و برنامه‌های مختلف همه توان و ظرفیت‌ها به کارگیری شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان