کد خبر : 858
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۶
-

گزارش فرمانده سپاه استان بوشهر؛

آفتاب خدمتگزاری بسیج به مردم تا دور دست ترین نقاط محروم ایران می درخشد

آفتاب خدمتگزاری بسیج به مردم تا دور دست ترین نقاط محروم ایران می درخشد
بوشهرنیوز: آنچنانکه فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر تأکید می کند خدمات‌رسانی بسیج در عرصه‌های مختلف، تا دورافتاده‌ترین و محروم‌ترین نقاط کشور نمایان است.؛

به گزارش بوشهرنیوز؛ آنچنانکه فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر تأکید می کند خدمات‌رسانی بسیج در عرصه‌های مختلف، تا دورافتاده‌ترین و محروم‌ترین نقاط کشور نمایان است.

سردار علی رزمجو ضمن گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج اظهار داشت: خدمات بسیج بر همگان روشن است و از همان ابتدای فعالیت خود در خدمات‌رسانی به مردم و این نظام و انقلاب پیشتاز بوده است و اکنون نیز در عرصه‌های مختلف افتخارآفرینی می‌کند.

وی با بیان اینکه خدمات بسیج در دورافتاده‌ترین و محروم‌ترین نقاط کشور نمایان است، اضافه کرد: به برکت انقلاب اسلامی و با تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان امام راحل شاهد حرکتی بزرگ در سطح کشور بودیم و افراد مختلف در قالب بسیج در صحنه خدمت حضور یافتند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه بسیج به الگویی بزرگ در سطح دنیا تبدیل شده است، ادامه داد: بسیج در دفاع از ارزش‌های انقلاب پیشتاز بوده است و اکنون نیز حافظ ارزش‌ها و آرمان‌ها است.

وی احیای ارزش‌های اسلامی و فرهنگ حزب‌الهی را از دستاوردهای بسیج عنوان کرد و افزود: بسیج در تثبیت و افزایش امنیت کشور، اقتدارآفرینی و جلوگیری از تهدیدها و همچنین ایجاد توان بازدارندگی بالا نقش مهمی داشته است.

سردار رزمجو با اشاره به اینکه قرارگاه‌های محرومیت‌زدایی بسیج نقش مهمی در رفع چهره محرومیت در نقاط مختلف کشور داشته‌اند، بیان کرد: خدمات‌دهی بسیج در ابعاد مختلف از حمله اجرای طرح‌های عمرانی، فرهنگی، بهداشت و سلامت، ورزشی، هنری، علمی و . . . روز به روز در حال گسترش است.

وی خاطرنشان کرد: دو قرارگاه محرومیت‌زدایی در استان بوشهر فعالیت دارند که تاکنون طرح‌های مختلفی را در روستاها و مناطقه محروم استان اجرا کرده و طرح‌ها و پروژه‌های متعدد دیگری را نیز در دست اجرا دارند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به شناسایی سه دهستان محروم استان بوشهر، اظهار داشت: در این دهستان‌ها روستاهای محروم و نیازمند شناسایی شده و عملیات محرومیت‌زدایی در این روستاها در دست اجرا است.

وی تقویت وحدت و همدلی و توسعه انسجام داخلی را از راهکارهای مقابله با تهاجمات و تهدیدهای دشمنان دانست و اضافه کرد: در آستانه جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی هستیم و این انقلاب روز به روز توانمندتر می‌شود.

سردار رزمجو تصریح کرد: علی‌رغم دسیسه‌های دشمنان برای ایجاد تفرقه و ایجاد فاصله بین مردم و نظام، مردم ما هرگاه که نیاز باشد در صحنه حاضر هستند و دشمنان را ناکام می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان