کد خبر : 865
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵
-

خبر خوب قضایی رییس کل دادگستری بوشهر؛

جرایم فضای مجازی و تسریع در دادرسی/اتفاق خوبی برای بوشهر

جرایم فضای مجازی و تسریع در دادرسی/اتفاق خوبی برای بوشهر
بوشهرنیوز: اطاله دادرسی همیشه یکی از دغده های مردم در مواجهه با دستگاه قضایی بوده است. حالا رئیس کل دادگستری استان بوشهر از کاهش اطاله دادرسی پرونده‌های جرایم فضای مجازی در استان خبر داده و گفته شعبه تخصصی رسیدگی به جرایم فضای مجازی در دادگستری استان بوشهر تشکیل شد.؛

به گزارش بوشهرنیوز؛ اطاله دادرسی همیشه یکی از دغده های مردم در مواجهه با دستگاه قضایی بوده است. حالا رئیس کل دادگستری استان بوشهر از کاهش اطاله دادرسی پرونده‌های جرایم فضای مجازی در استان خبر داده و گفته شعبه تخصصی رسیدگی به جرایم فضای مجازی در دادگستری استان بوشهر تشکیل شد.

علی جمادی در نشست تخصصی پلیس فتا و دستگاه قضا استان بوشهر با موضوع جرائم سایبری حوزه بانکداری الکترونیک اظهار داشته رسیدگی سریع به جرایم را در دستور کار داریم.

وی اضافه کرده نشست تخصصی پلیس فتا و دستگاه قضا به منظور تسریع در رسیدگی به جرایم فضای مجازی تشکیل شده است و راهکارهای مناسبی در این زمینه با حضور کارشناسان مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با اشاره به تعامل مطلوب، مثبت و سازنده بین پلیس و دستگاه قضایی در استان بوشهر خاطرنشان کرد: کاهش اطاله دادرسی در رسیدگی به پرونده‌های جرایم فضای مجازی ره به صورت جدی در دستور کار داریم.

وی ادامه داد: تعامل مطلوب بین دستگاه قضا و نیروی انتظامی نقش بسیار مهمی در رسیدگی بهتر و سریعتر همراه با افزایش کیفیت رسیدگی پرونده‌ها به خصوص در حوزه فضای مجازی خواهد داشت.

جمادی با اشاره به تشکیل شعبه تخصصی رسیدگی به جرایم فضای مجازی در دادگستری استان بوشهر افزود: قضات رسیدگی به این قبیل پرونده‌ها را در اولویت کاری خودشان قرار می‌دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان