کد خبر : 8681
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۹
-

در حاشیه توزیع مرغ های تاریخ گذشته در تنگستان؛

آقای فرماندار! عذرخواهیتان ستودنیست اما کافی نیست

آقای فرماندار! عذرخواهیتان ستودنیست اما کافی نیست
بوشهرنیوز: اگرچه عذرخواهی لطفی ستودنیست اما کافی نبوده و فرماندار تنگستان تا حصول نتیجه و اعلام آن به مردم نباید کار را تمام شده دانسته و به اصطلاح با یک عذرخواهی قضیه را تمام شده بداند.؛

بوشهرنیوز– توزیع مرغ های تاریخ مصرف گذشته در شهرستان تنگستان در روزهای عزاداری نگرانی هایی ایجاد کرد.

 

انتشار این موضوع در فضای مجازی موجب واکنش احمد لطفی، فرماندار تنگستان شد و وی با عذرخواهی از مردم اعلام کرد که حدود ۹۰ درصد از این مرغ ها با اطلاع رسانی به موقع جمع آوری شده و با خاطیان نیز برخورد خواهد شد.

 

شرکت پشتیبانی امور دام هم در گفتگویی که مدیر آن با رسانه ها انجام داد زیربار مرغ های تاریخ گذشته نرفت و توپ را در زمین عواملی که هنوز ماهیت آنان بر مردم مشخص نیست انداخت.

 

اگرچه شجاعت فرماندار تنگستان در عذرخواهی از مردم ستودنیست اما باید گفت عذرخواهی تنها کافی نیست.

 

اولین پرسشی که باید مطرح کرد اینکه چگونه تعداد بالایی مرغ در شهرستان تنگستان توزیع شده بدون اینکه دستگاه های نظارتی به ویژه جهادکشاورزی، سازمان صمت یا دیگر دستگاه های مرتبط متوجه شوند؟

 

از طرفی در سخنان فرماندار تنگستان آمده که حدود ۹۰ درصد از این مرغ ها جمع آوردی شده اند.

 

اکنون باید پرسید اگر برخی از شهروندان ده درصد باقی مانده این مرغ ها را مصرف کرده و دچار مسمومیت شوند چه کسی پاسخگو خواهد بود؟

 

تا امروز که فرماندار تنگستان و همچنین مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام استان بوشهر توضیحاتی در رسانه ها برای مردم ارایه داده اند، مشخص نشد در نهایت مرغ های تاریخ مصرف گذشته از چه سیستمی وارد شهرستان شده و توزیع شدند بلکه فقط توپ در زمین دو نفر خاطی افتاد که هویت آنان هم برای مردم مشخص نیست.

 

به هر حال، شایسته است دستگاه های نظارتی به طور جدی به این موضوع ورود کرده و از طرفی هم فرماندار تنگستان به این مهم عنایت داشته باشد که اگر این مرغ ها در مراسمات توزیع می شد و به شرکت کنندگان و عزاداران آسیبی وارد می کرد، چه حاشیه های جبران ناپذیری ممکن بود برای استان بوشهر در رسانه های داخلی و خارجی به ویژه معاندین کشورمان ایجاد شود که به سادگی قابل مدیریت نباشد.

 

بنابراین اگرچه عذرخواهی لطفی همچنانکه پیشتر گفته شد ستودنیست اما کافی نبوده و فرماندار تنگستان تا حصول نتیجه و اعلام آن به مردم نباید کار را تمام شده دانسته و به اصطلاح با یک عذرخواهی قضیه را تمام شده بداند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 3 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان