کد خبر : 8715
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۵
-

در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار روی داد؛

احترام ویژه آیت الله حسینی بوشهری به خبرنگاران در روز خبرنگار

احترام ویژه آیت الله حسینی بوشهری به خبرنگاران در روز خبرنگار
بوشهرنیوز: روز گذشته اما آیت الله حسینی بوشهری ترجیح داد به احترام خبرنگاران و فعالین عرصه خبر از پشت تریبون برنامه به طور ایستاده به ایراد سخن بپردازد که نشان می دهد این شخصیت برجسته و علمی استان و کشورمان تا چه میزان برای خبرنگاران و جایگاه آنان احترام قائل است.؛

به گزارش بوشهرنیوز، نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری، سخنران ویژه مراسم بزرگداشت روز خبرنگار در تاریخ ۲۳ مردادماه ۱۴۰۰ در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) بوشهر بود.

 

زمانی که سردار رزمجو، فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر از آیت الله حسینی بوشهری برای ایراد سخن دعوت کرد، نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری به جای نشستن بر روی صندلی ترجیح داد پشت تریبون رفته و ایستاده سخنرانی کند.

 

شادابی، سرزندگی، قدرت بیان، تحکم در کنار بیانات بسیار شیوا از ویژگی هایی بود که خبرنگاران و حاضرین در جلسه دیروز را به شدت تحت تأثیر قرار داد.

 

با نگاهی بر اکثر مراسماتی که آیت الله حسینی بوشهری و دیگر شخصیت های برجسته علمی- حوزوی در آن ها به عنوان سخنران دعوت می شوند، مشاهده می شود که معمولا برای احترام به جایگاه این شخصیت ها، صندلی و میزی جداگانه غیر از تریبون برنامه درنظر می گیرند.

 

روز گذشته اما آیت الله حسینی بوشهری ترجیح داد به احترام خبرنگاران و فعالین عرصه خبر از پشت تریبون برنامه به طور ایستاده به ایراد سخن بپردازد که نشان می دهد این شخصیت برجسته و علمی استان و کشورمان تا چه میزان برای خبرنگاران و جایگاه آنان احترام قائل است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان