کد خبر : 8806
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۵
-

به بهانه مرگ ناگهانی مهسا امینی؛

حجاب، بهانه ای برای زدنِ جمهوری اسلامی و تجزیه ایران

حجاب، بهانه ای برای زدنِ جمهوری اسلامی و تجزیه ایران
بوشهرنیوز: کافیست نگاهی به تحرکات اخیر دشمنان قسم خورده ایران در مرزهای کشورمان داشته باشیم و آن را با شعارهایی که روز گذشته توسط برخی لیدرهای اغتشاشات سر داده شده است مقایسه کنیم تا به خواب آشفته ای که دشمنان ایران اسلامی برای آن دیده اند، پی ببریم.؛

بوشهرنیوز– درگذشت ناگهانی مهسا امینی در یکی از کلاس های توجیهی نیروی انتظامی کافی بود تا بسیاری از معاندین و مخالفین جمهوری اسلامی از خارج و داخل کشور متحد شده و با تحریک جامعه به ویژه جوانان و زنان، سعی کنند کشور را به آشوب بکشانند.

 

اگرچه از همان ابتدای رسانه ای شدن درگذشت ناگهانی مهسا امینی رییس جمهور به وزیر کشور دستور داد موضوع را به طور ویژه پیگیری کرده و نتیجه را اعلام کند و حتی فرماندهی انتظامی کشور نیز فیلم های دوربین مداربسته را در صدا و سیما و همچنین رسانه های کشور در معرض دید عموم قرار داد اما رسانه های معاند با تحریک احساسات مردم و فرستادن لیدرهای خود به صحنه سعی کردند عقده گشایی کرده و انتقام شکست های متعدد خود را از جمهوری اسلامی ایران بگیرند، هر چند که با درایت مسئولین و مردم راه به جایی نخواهند برد.

 

در حالی که رییس مجلس شورای اسلامی و همچنین رییس دستگاه قضا به زیرمجموعه خود دستور دادند موضوع را به صورت فوری و ویژه بررسی کرده و نتیجه را به سمع و نظر مردم برسانند اما دعوت ضد انقلاب به اغتشاش و سر دادن شعارهای ساختارشکنانه نشان داد که هدف ضدانقلاب نه تنها حجاب بلکه به آشوب کشیدن کشور و حتی تجزیه ایران است.

 

روز گذشته بود که عده ای در راهپیمایی ها نه تنها شعارهایی علیه جمهوری اسلامی بلکه در راستای تجزیه ایران سر دادند.

 

به نظر می رسد در پس تحرکاتی که ضدانقلاب خارج نشین با همکاری عوامل درونی خود در حال انجام است، موضوعات به مراتب مهم تری مانند تجزیه ایران مطرح باشد که شایسته است مردم کشورمان هوشیارتر از همیشه باشند.

 

این که مرگ مهسا امینی در چند ساعت به تیتر یک بسیاری از رسانه های بین المللی و دنباله روی های داخلی آنان تبدیل شده و در فضای مجازی ترند شود قطعا اتفاقی نبوده و سناریوی جدیدی است که هم نیروهای امنیتی و هم مردم می بایست عنایت ویژه ای به موضوعات اخیر داشته باشند.

 

کافیست نگاهی به تحرکات اخیر دشمنان قسم خورده ایران در مرزهای کشورمان داشته باشیم و آن را با شعارهایی که روز گذشته توسط برخی لیدرهای اغتشاشات سر داده شده است مقایسه کنیم تا به خواب آشفته ای که دشمنان ایران اسلامی برای آن دیده اند، پی ببریم.

 

بنابراین بهتر است با دوری از احساسات مانع از پیشبرد اهداف دشمنان شده و اجازه ندهیم ایران به آشوب کشیده شود و فرصت های طلایی کشور برای توسعه و پیشرفت با دخالت دشمنانی مانند “بی بی سی” و “من و تو” و “سعودی اینترنشنال” و “وی اُ ای” به هدر برود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 4 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان