کد خبر : 8899
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۵
-

در نشست با خبرنگاارن عنوان شد؛

بوشهرمال فضای تجاری، گردشگری و فرهنگی استان را ارتقا می دهد/مجوز قانونی همه کاربری های بوشهر مال اخذ شده است

بوشهرمال فضای تجاری، گردشگری و فرهنگی استان را ارتقا می دهد/مجوز قانونی همه کاربری های بوشهر مال اخذ شده است
بوشهرنیوز: مدیر مجتمع تجاری فرهنگی گردشگری بوشهرمال گفت: در بوشهرمال بسیاری از نیازهای استان در حوزه تجاری، گردشگری و فرهنگی دیده شده است.؛

به گزارش بوشهرنیوز، صدراله سالاری در نشست با خبرنگاران با اشاره به پیشرفت مناسب پروژه بوشهرمال، از راه اندازی آن در نیمه اول سال آینده خبر داد.

 

وی با بیان این که برای اولین بار در استان بوشهر هایپرمارکتی به مساحت ۳۵۰۰ مترمربع احداث می شود، ابراز داشت: با راه اندازی بوشهرمال برای حداقل ۲۵۰۰ نفر از جوانان جویای کار استان بوشهر، اشتغالزایی خواهد شد.

 

 

مدیر مجتمع تجاری فرهنگی گردشگری بوشهرمال از احداث سالن کنسرت ۱۲۰۰ نفره با استانداردهای روز دنیا، پردیس سینمایی با سه سینمای ۳۰، ۵۰ و ۲۴۰ نفره، پلاتو تئاتر، شهربازی به مساحت ۲۸۰۰ مترمربع، هتل چهار ستاره، موزه لابی به مساحت یک هزار مترمربع در این مجموعه خبر داد و اظهار داشت: پروژه بوشهرمال دارای ۱۱۰ هزار مترمربع اعیان بوده که ۲۳ هزار مترمربع آن واحد‌های تجاری و ۲۵ هزار مترمربع فرهنگی است که تمامی مجوزهای قانونی این کاربری ها در تمام مراحل سرمایه گذاری اعم از فرم اولیه سرمایه گذاری، جواز تاسیس، پروانه ساختمانی، مبایعه نامه و … دریافت شده است.

 

وی با قدردانی از مسئولین استان بوشهر به ویژه استاندار، معاون سیاسی امنیتی، معاون امور اقتصادی، مدیران منطقه ویژه و تمامی دستگاه های نظارتی گفت: امیدواریم با تداوم این همکاری ها و تعاملات بتوانیم در موعد مقرر پروژه را به پایان رسانده و مجموعه ای زیبا، بروز، مدرن و آبرومندی را برای استفاده در اختیار شهروندان استان بوشهر قرار بدهیم.

 

 

سالاری در پاسخ به پرسش خبرنگاران در مورد مجوزهای این پروژه با ارائه اسناد و مستندات خود گفت: بوشهرمال از روز اول یعنی سال ۹۷ که مجوزات خود را دریافت کرده با عنوان تجاری، فرهنگی و گردشگری بوده و تاکنون نیز بر اساس مصوبات قانونی کارها به پیش رفته است.

 

وی با بیان این که هیچ ابهامی در هیج یک از حوزه ها در بوشهرمال وجود ندارد، تصریح کرد: تمامی مدارک و مستندات در اختیار دستگاه های نظارتی قرار داشته و خوشبختانه با تعامل بسیار خوبی که هم اکنون در استان بوشهر با این مجموعه وجود دارد، امیدواریم بتوانیم به زودی فاز اول و بخش فرهنگی آن را به بهره برداری برسانیم.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان