کد خبر : 8932
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴
-

با راه اندازی سایت شفافیت؛

شورای شهر بوشهر در اتاق شیشه ای قرار گرفت

شورای شهر بوشهر در اتاق شیشه ای قرار گرفت
بوشهرنیوز: با راه اندازی سایت شفافیت در شورای اسلامی شهر بوشهر، این شورا در اتاق شیشه ای قرار گرفت.؛

به گزارش بوشهرنیوز، یکی از شعارهای اصلی برخی اعضای شورای اسلامی شهر بوشهر پیش از ورود به شورا، شفافیت و اطلاع رسانی دقیق به مردم درمورد لوایح، قراردادها و بودجه های شهرداری بوشهر بود.

 

راه اندازی سایت شفافیت از همان ابتدای آغاز به کار شورای ششم در دستور کار این شورا قرار گرفت و اعضای آن در مقاطع مختلف از لزوم رونمایی از این سایت در کوتاه ترین زمان البته پس از انجام زیرساخت ها خبر دادند.

 

گفته می شود با روی کار آمدن هیات رییسه جوان در شورای شهر بوشهر و ریاست وحید نیک روش بر شورا، رییس جدید راه اندازی سایت شفافیت را در اولویت قرار داد و از ماه گذشته تمامی مصوبات شورا، وظایف کمیسیون‌ها به ویژه بودجه سالانه‌ و دیگر موارد درآمدی و هزینه کردها در این سایت قرار گرفته و خواهد گرفت.

 

البته پخش جلسات علنی شورا به صورت آنلاین در اینستاگرام در ماه های گذشته و پیش از آغاز اغتشاشات و فیلترینگ این پیام رسان از جمله اقدامات شورای ششم در راستای شفافیت و اطلاع مردم از مصوبات آن بود که اکنون از طریق بارگذاری فیلم های مربوطه در آپارات این روند ادامه دارد.

 

با اقدامات صورت گرفته باید گفت شورای اسلامی شهر بوشهر به عنوان اولین شورایی در استان بوشهر بوده که خود را در اتاق شیشه ای قرار داده و شهروندان به راحتی می توانند با رصد کلیه جلسات، لوایح، مصوبات و دیگر رویدادهای شورا در مورد عملکرد آن قضاوت کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان