کد خبر : 8973
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱
-

با نگاهی به روند کند تغییرات؛

مدیران و معاونینِ ناهمسو؛ مشکل اساسیِ دستگاه های اجرایی استان بوشهر

مدیران و معاونینِ ناهمسو؛ مشکل اساسیِ دستگاه های اجرایی استان بوشهر
بوشهرنیوز: شایسته است تا دیر نشده استاندار بوشهر چاره ای بیندیشد و با اقدامی انقلابی، مدیران و معاونین هم فکر و هم راستای با دولت سیزدهم را در ادارات و دستگاه های اجرایی استان به کار بگیرد تا با انرژی، انگیزه و توان مضاعف، این مدیران بتوانند ضمن ارتقای خدمات، رضایتمندی را در جامعه و در نزد مردم استان افزایش دهند.؛

بوشهرنیوز– این روزها برخی دستگاه های اجرایی استان بوشهر به جهت وجودِ مدیران و معاونین ناهمسوی با دولت سیزدهم نارضایتی هایی در بین مردم ایجا می کنند.

 

بی انگیزگی، عدم همسویی و بی اعتقادی به برنامه های دولت سیزدهم، دلدادگی به دولت قبل و ده ها دلیل دیگر موجب شده تا مدیران و معاونینی که از دولت روحانی در برخی دستگاه های اجرایی استان بوشهر بر جای مانده یا معاونینِ تدبیر و امیدی که توسط مدیران دولت آیت الله رییسی بر صندلی معاونت ها تکیه زده اند، نارضایتی و دلخوری هایی در جامعه در بین مردم ایجاد کنند.

 

متاسفانه آش آنجنان شور شده که برخی از این مدیران در نشست های نیمه خصوصی خود اعلام می کنند که این دولت به آن ها نیاز داشته و جایگزینی برایشان در استان وجود ندارد.

 

برخی مدیرانی که طی ماه های گذشته توسط استاندار بوشهر تغییر کرده اند نیز به دلیل انتخاب معاونینی از دولت قبل نتوانستند آنطور که باید موفق عمل کرده و همین موضوع هم دلخوری نیروهای انقلابی و هم نارضایتی مردم را در پی داشته است.

 

متاسفانه در برخی دستگاه هایی که عملکرد آنان ارتباط مستقیم با مردم دارند وجودِ مدیران و معاونینی از دولت تدبیر و امید موجب نارضایتی هم در بین کارکنان و هم مراجعین به این ادارات شده است.

 

اخیرا در برخی از این دستگاه ها مدیران و معاونین حامیان دولت قبل پا را فراتر گذاشته و طرفداران دولت سیزدهم به ویژه آن دسته از کارکنانی که در ستادهای آیت الله رییسی در انتخابات ریاست جمهوری گذشته فعال بوده اند را حذف کردند.

 

یک سال و اندی از روی کار آمدن دولت سیزدهم گذشته است و هنوزر برخی ادارات و دستگاه های اجرایی استان بوشهر در انتظار تغییر مدیران خود هستند و به نظر می رسد با تدوام این روند تغییر خاصی در سیاست های فعلی این دستگاه ها صورت نگیرد و اگر مدیر ارشد استان بوشهر چاره ای برای آن نیندیشد انتخابات مجلس پیش رو ممکن است به نفعِ جبهه حامیان رییس جمهور رقم نخورد.

 

تا پیش از دولت سیزدهم، تمامی دولت ها بلافاصله پس از روی کار آمدن خود نسبت به عزل مدیران دولت های قبل و نصب مدیران، معاونین، مدیران میانی و حتی مسئولین سطح پایین نزدیک به خود اقدام می کردند اما این موضوع در دولت ایت الله رییسی مغفول مانده و به نظر می رسد مدیران و معاونین باقی مانده از دولت روحانی به وفور در ادارات و دستگاه های اجرایی استان و همچنین کشور دیده می شوند.

 

شایسته است تا دیر نشده استاندار بوشهر چاره ای بیندیشد و با اقدامی انقلابی، مدیران و معاونین هم فکر و هم راستای با دولت سیزدهم را در ادارات و دستگاه های اجرایی استان به کار بگیرد تا با انرژی، انگیزه و توان مضاعف، این مدیران بتوانند ضمن ارتقای خدمات، رضایتمندی را در جامعه و در نزد مردم استان افزایش دهند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان