کد خبر : 900
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹
-

به همت اورژانس و فوریت های پزشکی استان؛

آغاز فعالیت اورژانس هوایی استان بوشهر

آغاز فعالیت اورژانس هوایی استان بوشهر
بوشهرنیوز: به همت اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان بوشهر فعالیت اورژانس هوایی استان آغاز شد. با استقرار پایگاه امداد هوایی استان بوشهر، اولین پروازهای اورژانس هوایی استان انجام شد و بیماران از خارگ اعزام شدند. عبدالرحیم دادجو در نشست ستاد اربعین استان بوشهر با اشاره به استقرار پایگاه امداد هوایی استان بوشهر اظهار داشت: اولین پروازهای اورژانس هوایی استان انجام شد و بیماران از خارگ اعزام شدند.؛

به گزارش بوشهرنیوز؛به همت اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان بوشهر فعالیت اورژانس هوایی استان آغاز شد.

 

عبدالرحیم دادجو در نشست ستاد اربعین استان بوشهر با اشاره به استقرار پایگاه امداد هوایی استان بوشهر اظهار داشت: اولین پروازهای اورژانس هوایی استان انجام شد و بیماران از خارگ اعزام شدند.

 

وی اضافه کرد: در اربعین حسینی به صورت زمینی و هوایی تیم اورژانس استان بوشهر اعزام شدند که ۷۷ مامویت زمینی و هشت ماموریت هوایی انجام شد.

 

مدیرعامل اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان بوشهر با اشاره به تامین داروی مورد نیاز در ایام اربعین بیان کرد: برای برگزاری برنامه‌های اربعین سال آینده نیز از هم‌اکنون آماده هستیم.

 

خدمات دهی ۱۲۰۰ اتوبوس

 

مدیرکل راهداری استان بوشهر نیز اظهار داشت: بیشترین میزان اعزام زائران با ناوگان اتوبوسی انجام شد و با آمادگی مناسبی به استقبال اربعین حسینی رفتیم.

 

حمیدرضا علم افزود: زائران با بهترین ایمنی و کمترین هزینه اعزام شدند و شرکت‌های اتوبوسی ما با هزینه‌های پائینی اقدام به جابجایی مسافران کردند و تخفیف‌هایی را نیز ارائه کردیم.

 

وی با اشاره به نظارت‌های صورت گرفته بر فعالیت شرکت‌های حمل و نقل، ادامه داد: اکیپ‌های راهداری نظارت مستمر داشتند و پایگاه‌هایی را مستقر کردیم تا بهترین ایمنی در مسیر ایجاد شود.

 

مدیرکل راهداری استان بوشهر افزود: برای مسیر برگشت نیز هماهنگی لازم انجام شد. ۶۰۰ اتوبوس در مسیر رفت فعالیت کردند و در مسیر برگشت نیز ۶۱۲ اتوبوس فعالیت کردند.

 

وی ادامه داد: در سال آینده نیز مشکلی برای ایام اربعین نخواهیم داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان