کد خبر : 9147
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹
-

فرمانده سپاه استان بوشهر:؛

مردم ایران از انقلاب و دستاوردهای آن دفاع می‌کنند

مردم ایران از انقلاب و دستاوردهای آن دفاع می‌کنند
بوشهرنیوز: فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: مردم با وجود مشکلات فراوان در هنگام خطر پای نظام ایستادند و از انقلاب و دستاوردهای آن دفاع می‌کنند.؛

به گزارش بوشهرنیوز، سردار پاسدار علی رزمجو ظهر جمعه در نشست بصیرتی در مسجد امام حسین (ع) روستای زیارت ساحلی اظهار داشت: ما الان در دهه پنجم و چهل و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی، در شهرها و روستاها حماسه آفرینی‌ها و خودگذشتگی‌ها و اقتدار و افتخارات و دستاوردهای انقلاب را برای همدیگر بر می‌شماریم و قبل از انقلاب در شهرها و روستاها از فقر مالی بسیار بالایی برخوردار بودیم.

 

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: خدماتی که می‌بایست به مردم می‌دادند به جیب استکبار می‌رفت و از نعمت برق، سواد و تغذیه مناسب برخوردار نبودیم و انقلاب از خرداد ۴۲ آغاز شد تا بهمن ۵۷ انقلاب پیروزی شد و این پیروزی سرآغاز خدمات خوب برای مردم شد.

 

رزمجو بیان کرد: نسل امروز با مقایسه بعد از انقلاب و پیش از انقلاب را که ندیده است می‌تواند به دستاوردها و برکات انقلاب پی ببرد.

 

وی تصریح کرد: ۱۵ درصد روستاییان در پیش از انقلاب دارای تحصیلات بودند و آنهایی که امروز شعار زن و زندگی آزادی می‌دهند در صورتی که ۹۰ درصد قبل از انقلاب زنان از نعمت سواد بی بهره بودند و به برکت انقلاب سطح سواد رشد خوبی داشت.

 

رزمجو اضافه کرد: ما خدمات انقلاب اسلامی را برای یکدیگر بر شماریم صنعت کشور پس از انقلاب از وابستگی خارج شد و صنعت به دست جوانان غیرتمند متخصص مؤمن متعهد مدیریت می‌شود.

 

 

وی ادامه داد: امروز تولید علمی و دانش در دانشگاه‌ها در حال نفوذ و اثرگذاری بر زندگی جامعه است بیش از پنج هزار و ۵۰۰ شرکت دانش بنیان داریم که محصولات آنها تأمین کننده مایحتاج مردم شده و در تولید سلاح متناسب با تهدیدات خودکفا شدیم اما اتکای ما به موشک و سلاح نیست بلکه اتکای ما به قدرت ایمان و معنویت در اقشار مختلف مردم است.

 

به نوشته مهر، وی اضافه کرد: دشمن به جنگ نرم امید بسته بود و ساز براندازی طراحی کرده بودند اما با تدبیر رهبری و بصیرت مردم دشمن را ناکام گذاشتند و امام فرمودند زن یک انسان و یک مربی بزرگ جامعه است و از دامن زن افراد بزرگ پرورش می‌یابند.

 

وی گفت: مردم با وجود مشکلات فراوان در هنگام خطر پای نظام ایستادند و از انقلاب و دستاوردهای آن دفاع می‌کنند مدیریت کشور امروز به مراتب پیچیده‌تر از ابتدای انقلاب است و نسل امروز دوست دشمن را از هم تشخیص می‌دهد امیدوار باشید وعده‌های امام بر اساس آیات قرآن تخلف ناپذیر است فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی‌توانند بکند شک نکنید اگر می‌توانستند انجام می‌دادند و ما در کشورهای دیگر طرفدارانی داریم که اگر دشمن بر علیه ما اقدامی کند خواب آنها پریشان می‌کنند.

 

رزمجو افزود: این انقلاب پابرجا می‌ماند و به انقلاب امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف متصل می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان