کد خبر : 9199
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴
-

طی حکمی توسط استاندار بوشهر؛

روح الله اسماعیلی «دستیار استاندار بوشهر در امر مردمی‌سازی دولت» در استان شد+حکم

روح الله اسماعیلی «دستیار استاندار بوشهر در امر مردمی‌سازی دولت» در استان شد+حکم
بوشهرنیوز: طی حکمی توسط استاندار بوشهر، روح الله اسماعیلی به عنوان «دستیار استاندار بوشهر در امر مردمی‌سازی دولت» در استان منصوب شد.؛

به گزارش بوشهرنیوز، روح الله اسماعیلی از جوانان انقلابی و ولایتمدار استان بوشهر بوده که در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰، رییس ستاد انتخاباتی آیت الله رییسی در مرکز استان را برعهده داشت.

 

مردمی سازی دولت که از انتظارات و خواسته های آیت الله رییسی، رییسِ دولت سیزدهم می باشد می‌تواند به بستر سازی برای «همیاری مردم» با دولت و «نقش آفرینی حلقه‌های میانی» و بسیج کلیه ظرفیت‌های مردمی در شناسایی پاسخ یابی و حل مسائل محلی و ملی کشور کمک کند.

 

«سازمان‌دهی و حمایت از تعاملات نخبگان مردمی و دولت» برای تصمیم‌سازی در سطوح مختلف به کارآمدسازی دولت و حل مسائل کشور از طریق حلقه‌های میانی و همچنین «گفتمان‌سازی ارزش‌ها» اصول و شعارهای دولت و نظام اسلامی در میان مردم با اتکا به ظرفیت‌های مردمی از دیگر خواسته های رییس جمهور در حوزه مردمی سازی دولت می باشد.

 

ایجاد زمینه و پیگیری تحقق «نظارت و مطالبه‌گری مردم» نسبت به عملکرد و سلامت اداری مسوولان در سراسر کشور مبتنی بر شاخص‌های گفتمانی دولت اسلامی و «فرهنگ‌سازی و ترویج روحیه مردمی در دولت» در ابعاد مختلف اعم از تعامل با مردم، حضور در بین مردم، شنیدن حرف مردم، اطلاع رسانی به مردم، اقناع و رفع شبهات مردم، تکریم و جلب رضایت مردم نیز از دیگر انتظارات رییس دولت سیزدهم از دستیاران استانداران در امر مردمی‌سازی دولت در سراسر کشور است.

 

«تسهیلگری و مانع‌زدایی از فعالیت نهادهای مردمی» اعم از تشکل‌های خودجوش مردمی و دانشجویی هیأت‌ها، مساجد و سازمانهای مردم نهاد در حل مسائل کشور با تأکید بر مسائل فرهنگی و اجتماعی از طریق حلقه‌های میانی نیز از دیگر اهداف مردمی سازی دولت است.

 

«توانمندسازی، انسجام بخشی و هم‌افزایی نیروهای مومن انقلابی» سراسر کشور در راستای همیاری با دولت هم از اهداف مردمی سازی دولت عنوان شده است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان