کد خبر : 9220
تاریخ انتشار : شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۰
-

با نگاهی به انتصابات؛

قحط الرجال در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر/صمت بوشهر در اختیار حامیان روحانی

قحط الرجال در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر/صمت بوشهر در اختیار حامیان روحانی
بوشهر نیوز: قدرت و نفوذ نیروهای روحانی در این سازمان آنچنان گسترش یافته که هم اکنون اکثر پست های حساس اداره صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر در اختیار مخالفین سیاسی دولت مستقر قرار دارد. ؛

بوشهرنیوز– سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر این روزها در اختیار جناح مقابل آیت الله رییسی قرار دارد.

 

گزارش های دریافتی حاکیست، اکثر نیروهایی که در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ در ستاد آیت الله رییسی فعالیت داشتند توسط مهدی صفوی، مدیرکل این سازمان مورد بی مهری و در انزوا قرار گرفتند.

 

قدرت و نفوذ نیروهای روحانی در این سازمان آنچنان گسترش یافته که هم اکنون اکثر پست های حساس اداره صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر در اختیار مخالفین سیاسی دولت مستقر قرار دارد.

 

موضوعی که موجب تعجب و شگفتی بسیاری از کارکنان این سازمان به ویژه حامیان دولت سیزدهم شد.

 

گفته می شود انتصاباتی که از ابتدای مسئولیت مهدی صفوی به عنوان مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر تاکنون صورت گرفته است نه تنها باعث بهبود امور نشد بلکه گاها به جهت نصب افراد حاشیه دار در مدیریت های میانی، موجب ایجاد حاشیه هایی هم شده است.

 

البته در زمان انتصاب صفوی بسیاری عقیده داشتند وی به جهت اینکه در دولت روحانی مدیریت شرکت شهرک های صنعتی استان بوشهر را برعهده داشته است نمی تواند گزینه مناسبی برای سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر باشد اما در نهایت قرعه مدیرکلی این سازمان به نام صفوی افتاد و وی به سمتِ مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر منصوب شد.

 

به نظر می رسد استاندار بوشهر باید چاره ای برای حاشیه های یکی از مهم ترین سازمان های استان بوشهر که ارتباط مستقیمی با رضایتمندی یا نارضایتی شهروندان استان دارد، بیندیشد زیرا با خبرهای نامناسبی که از این مجموعه به گوش می رسد ممکن است در آینده ای نزدیک دچار چالش هایی شود که به اصطلاح جمع کردن آن با سختی مواجه گردد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان