کد خبر : 9255
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲
-

همزمان با سفر رییس جمهور به استان بوشهر؛

افتتاح مرکز تخصصی دیالیز شفا دیّر با حضور وزیر بهداشت

افتتاح مرکز تخصصی دیالیز شفا دیّر با حضور وزیر بهداشت
بوشهرنیوز: مرکز تخصصی دیالیز شفا بیمارستان امام هادی(ع) شهرستان دیّر استان بوشهر که با مشارکت یکی از خیّرین سلامت ساخته شده روز پنجشنبه با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد.؛

به گزارش بوشهرنیوز، دکتر بهرام عین‌اللهی در حاشیه افتتاح این مرکز درمانی، اظهار داشت: امروز و فردا تعدادی از پروژه های حوزه سلامت در استان بوشهر افتتاح می‌شود و یکی از این پروژه‌ها، مرکز تخصصی دیالیز شفا در شهرستان دیّر است.

 

وی ضمن تقدیر از مشارکت خیّرین در توسعه زیرساخت‌های حوزه سلامت، گفت: بانی خیر این پروژه، مرحوم حاج حسین توانا بوده که فرزندان ایشان هزینه ساخت و دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز تجهیزات مورد نیاز این مرکز را تامین کرده است.

 

وزیر بهداشت با اشاره به آغاز به کار ۶ تخت دیالیز مجهز در این مرکز درمانی، گفت: مرکز تخصصی دیالیز شفا در دیّر، پذیرای ۳۵ بیمار کلیوی این شهرستان و بیماران شهرهای اطراف خواهد بود.

 

مرکز تخصصی دیالیز شفا بیمارستان امام هادی(ع) دیّر با اعتباری حدود سه میلیارد تومان ساخته و با هزینه حدود پنج میلیارد تومان تجهیز و راه اندازی شده است.

 

عین اللهی همچنین از بخش های مختلف بیمارستان امام هادی(ع) شهرستان دیّر بازدید و بر تسریع در تکمیل پروژه‌های عمرانی این بیمارستان تاکید کرد.

 

به گزرش ایرنا، وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در قالب سومین مقصد از دومین دور سفرهای استانی هیات دولت، به همراه رئیس جمهوری به استان بوشهر سفر کرده است.

 

دکتر بهرام عین اللهی در این سفر ضمن بازدید از پروژه های عمرانی حوزه سلامت استان بوشهر، چندین طرح جدید بهداشتی و درمانی در این استان را افتتاح می کند.

 

رئیس جمهور به همراه شماری از اعضای هیات دولت در دور دوم سفرهای استانی، صبح پنجشنبه از فرودگاه عسلویه وارد استان بوشهر شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان