کد خبر : 9258
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸
-

همزمان با سفر آیت الله رییسی به استان بوشهر؛

پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهری بنک کنگان افتتاح شد

پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهری بنک کنگان افتتاح شد
بوشهرنیوز: پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهری بنک در سفر رییس جمهور به استان بوشهر، توسط وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.؛

به گزارش بوشهرنیوز، ساخت پروژه پایگاه اورژانس شهری بنک در زمینی با ۱۲۵ مترمربع و بااعتباری بالغ‌بر ۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و به مدت ۶ ماه در سال ۱۳۹۸ به طول انجامید.

 

با شروع بکار دولت جدید و پیگیری مجدانه برای جذب نیروی کارشناس، تامین تجهیزات مورد نیاز و یک دستگاه آمبولانس همزمان با سفر رییس ‌جمهور به استان بوشهر این پروژه مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: همزمان با سفر رئیس‌جمهور به استان ۲۲ طرح و پروژه و تجهیزات پزشکی در حوزه بهداشت و درمان با اعتبار۵۰۰ میلیارد تومان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

 

دکتر حسن ملکی زاده اعلام کرد: کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بوشهر از جمله این پروژه‌ها است که در قالب قرارداد با بخش خصوصی با ۱۰۰میلیارد تومان اعتبار و در زیربنای چهار هزار و ۵۰۰ مترمربع ساخته شده است.

 

به نوشته ایرنا، وی بیان کرد: این مرکز درمانی تخصصی و فوق تخصصی دارای ۴۰ مطب و ۱۴ کلینیک تخصصی و فوق تخصصی در پنج طبقه است.

 

ملکی زاده توسعه و تجهیز مرکز تحقیقات پزشکی هسته‌ای بوشهر با اعتبار ۹۰ میلیارد تومان، دستگاه بی خطر سازی عفونی بیمارستان امام هادی (ع) دیر با ۸۰۰ میلیون تومان، راه‌اندازی مرکز دیالیز این بیمارستان با ۹ میلیارد تومان، طرح توسعه بیمارستان زینبیه خورموج با زیربنای یک هزار و ۵۰۰ مترمربع و اعتبار ۶۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری را از جمله پروژه‌های افتتاحی استان بوشهر عنوان کرد.

 

ملکی زاده تجهیز و افتتاح مرکز درمان بستر شهر عالیشهر در ۲ طبقه به مساحت سه هزار و ۸۰۰ مترمربع با اعتبار بالغ‌ بر ۵۵ میلیارد تومان، افتتاح بلوک A دانشکده پزشکی و دندانپزشکی بوشهر با زیربنای ۲هزار و ۲۰۰ مترمربع و اعتباری بالغ‌ بر ۲۰ میلیارد تومان، پایگاه اورژانس شهری بنک در زمینی به مساحت ۱۲۵ مترمربع و بااعتباری بالغ‌بر ۲ میلیارد تومان، پروژه خیر ساز مرکز درمان بستر امام جعفر صادق (ع) کاکی با زیربنای ۲هزار و ۲۰۰ مترمربع و ۵۰ میلیارد تومان اعتبار را از دیگر طرح‌های حوزه بهداشت و درمان عنوان کرد که در سفر رییس جمهور به استان بوشهر به بهره‌برداری می‌رسد.

 

رئیس جمهور صبح امروز پنجشنبه در سومین مقصد از دور دوم سفرهای استانی دولت مردمی با استقبال نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر و استاندار از طریق فرودگاه بین‌المللی عسلویه وارد استان بوشهر شد.

 

رئیس جمهور در این سفر پالایشگاه فاز ۱۴ پارس جنوبی را به عنوان ایرانی‌ترین فاز این مجمتع عظیم گازی افتتاح خواهد کرد.افتتاح آب شیرین‌کن شماره ۲ بوشهر، دیدار با مردم این شهر و مردم شهرستان خور موج، دیدار با علمای شیعه و اهل سنت استان بوشهر، نشست تخصصی با سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی استان بوشهر و شرکت در جلسه توسعه و سرمایه‌گذاری استان بخشی از برنامه‌های سفر دو روزه آیت‌الله رئیسی به بوشهر است.

 

دکتر رئیسی همچنین در پایان این سفر در نشست خبری با اصحاب رسانه نتایج و دستاوردهای سفر دوم دولت مردمی به استان بوشهر را تشریح می‌کند.

 

مهندس علی اکبر محرابیان وزیر نیرو، مهندس جواد اوجی وزیر نفت، دکتر بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مهندس محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور و دکتر غلامحسین اسماعیلی رئیس دفتر رئیس جمهور آیت‌الله رئیسی را در این سفر همراهی می‌کنند.

 

رئیس جمهور مهرماه سال گذشته در قالب دور اول سفرهای استانی به همراه جمعی از وزرا و معاونین خود به استان بوشهر سفر کرده بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان