کد خبر : 9292
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲
-

مدیرکل راهداری بوشهر:؛

کارگاه‌های راهسازی استان بوشهر تعطیل شدند

کارگاه‌های راهسازی استان بوشهر تعطیل شدند
بوشهرنیوز: مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: همه کارگاه‌های راهسازی استان از امروز تا ۱۵ فروردین سال آینده تعطیل شد.؛

به گزارش بوشهرنیوز، عبدالکریم اخترشناس اظهار داشت: از امروز همه کارگاه‌های راهسازی استان تعطیل می‌شوند و عملیات ایمن‌سازی اطراف این کارگاه‌ها توسط پیمانکاران و نظارت دستگاه‌های مرتبط صورت می‌گیرد تا سفری ایمن و بدون حادثه برای هم استانی‌ها و دیگر هموطنان داشته باشیم.

 

وی تصریح کرد: از ابتدای اسفند ماه امسال اجرای طرح راهداری نوروزی در محورهای استان شامل خط کشی، لکه گیری و چاله گیری، شانه سازی و پاکسازی حریم راه، پاکسازی پارکینگ‌ها، شستشوی تابلو و علائم، رنگ آمیزی جدول و… آغاز شده است و همچنان تا پایان طرح نوروزی ادامه خواهد داشت.

 

اخترشناس خاطرنشان کرد: از ابتدای اسفند ماه امسال اجرای طرح راهداری نوروزی در محورهای استان شامل خط کشی، لکه گیری و چاله گیری، شانه سازی و پاکسازی حریم راه، پاکسازی پارکینگ‌ها، شستشوی تابلو و علائم، رنگ آمیزی جدول و… آغاز شده و همچنان تا پایان طرح نوروزی ادامه خواهد داشت.

 

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان بوشهر یادآور شد: به منظور رفاه حال مسافران نوروزی و انجام فریضه نماز، ۲۹ مجتمع خدماتی رفاهی با ۱۶ باب راهدارخانه در استان آماده پذیرایی از مسافران نوروزی هستند.

 

وی با اشاره به تشدید نظارت بر فعالیت و نحوه خدمات دهی مجتمع‌های بین راهی استان گفت: هم استانی‌ها و مسافران نوروزی در صورت مشاهده تخلف در مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی می‌توانند مراتب را از طریق سامانه ۱۴۱ و همچنین سامانه پیامکی به شماره ۳۰۰۰۱۴۱ انعکاس دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 3 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان