کد خبر : 942
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۲
-

خبری خوش برای روستاییان بوشهر؛

برنامه ای جامع برای حل مشکل آب روستاهای بوشهر

برنامه ای جامع برای حل مشکل آب روستاهای بوشهر
بوشهرنیوز: خبر خوشی که مدیر عامل آب وفاضلاب روستایی استان بوشهر برای روستاییان اعلام نموده این است که آبشیرین‌کن روستاهای ساحلی دشتی به مناقصه رفته و بسته رفع مشکلات آب در روستاهای استان بوشهر اجرایی می‌شود.؛

به گزارش بوشهرنیوز؛ خبر خوشی که مدیر عامل آب وفاضلاب روستایی استان بوشهر برای روستاییان اعلام نموده این است که آبشیرین‌کن روستاهای ساحلی دشتی به مناقصه رفته و بسته رفع مشکلات آب در روستاهای استان بوشهر اجرایی می‌شود.

روح‌الله طاهریان‌پور صبح امروز در نشست با فرماندار دشتی اظهار داشت: از هم اکنون برای رفع مشکلات آب روستاهای استان بوشهر برنامه ریزی صورت گرفته و در همین راستا نیز بسته‌ای در حال تدوین شدن است.

روح الله طاهریان افزود: در این بسته پروژه ها و طرح های مختلف در مدت زمان کوتاه و بلند پیش بینی شده وتلاش داریم تابستان سال آینده مردم کمترین مشکل داشته باشند.

وی با بیان اینکه برخی از پروژه‌های بازسازی و نوسازی در دهه فجر به بهره برداری می رسد، تصریح کرد: آبشیرین‌کن ۶۰۰ متر مکعبی روستاهای ساحلی شهرستان دشتی به مناقصه رفته است که بزودی سرمایه گذار آن مشخص و برای اجرای این پروژه حدود ۵۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه می شود.

طاهریان بیان کرد: آب چاه‌های کاردنه ظرفیت خوبی برای شرب دارد و به همین جهت تلاش داریم با تامین اعتبارات لازم این چاهها را تجهیز کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان