کد خبر : 9556
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۶
-

سردار رزمجو عنوان کرد؛

برگزاری ۳۶۳ برنامه در بوشهر به مناسبت سوم خرداد

برگزاری ۳۶۳ برنامه در بوشهر به مناسبت سوم خرداد
بوشهرنیوز: فرمانده سپاه امام صادق‌ (ع) استان بوشهر از برگزاری ۳۶۳ برنامه در پی فرارسیدن سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر در استان بوشهر از سوی سپاه امام صادق (ع) خبر داد.؛

به گزارش بوشهرنیوز، سردار علی رزمجو در نشست خبری با عنوان سوم خرداد با بیان اینکه فتح خرمشهر به شکل گیری هویت و تاریخ ایران اثر بسزایی گذاشت افزود: فتح خرمشهر به هویت تاریخ و ملت قهرمان و سلحشور ایران پس از پیروزی انقلاب تاثیر بسیار بسزایی ایفا نمود.

 

وی افزود: آزادسازی خرمشهر نتیجه تفکر انقلابی و جهادی رزمندگان اسلام بود که با رهنمودهای رهبر کبیر انقلاب به این فتح افتخارآمیز رسیدند و تمامی دشمنان جمهوری اسلامی ایران از اقدامات چشمگیر رزمندگان اسلام حیران شدند.

 

به گزارش ایسنا، فرمانده سپاه امام صادق‌ (ع) استان بوشهر با اشاره به برگزاری برنامه‌های سوم خرداد امسال در استان بوشهر اذعان کرد: امسال در استان بوشهر ۳۶۳ برنامه به مناسبت سوم خرداد ماه و سالروز آزادسازی خرمشهر در جهت زنده نگه داشتن حماسه آفرینی‌هایی که در آن دوران رزمندگان اسلام ایفا کردند، برگزار می‌شود.

 

سردار رزمجو با اشاره به شعار و بخشی از برنامه‌های سوم خرداد ماه در این استان گفت: امسال با شعار (ما متحدیم) برنامه‌هایی که در استان بوشهر به اجرا در می‌آیند، برگزاری صبحگاه نیروهای مسلح در منطقه دوم دریایی سپاه امام امام حسن مجتبی (ع)، برپایی برنامه زنگ مقاومت در سراسر مدارس استان، برگزاری مراسم تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران عملیات بیت المقدس است.

 

وی با اشاره به بخش دیگری از این برنامه‌ها تصریح کرد: برگزاری مراسم بزرگداشت حماسه آزادسازی خرمشهر در میدان رئیسعلی دلواری بوشهر، عطر افشانی قبور مطهر شهدا و حضور نیروهای مسلح در نماز جمعه بوشهر از دیگر برنامه‌هایی است که در پی سالروز آزادسازی خرمشهر در استان بوشهر برگزار می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان