کد خبر : 968
تاریخ انتشار : شنبه ۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵
-

در فصل سرما و یخبندان وضعیت راه های استان چگونه است ؛

وضعیت راه های استان بوشهر از جهت ایمنی و حمل و نقل چگونه است؟

وضعیت راه های استان بوشهر از جهت ایمنی و حمل و نقل چگونه است؟
بوشهرنیوز: یکی از شاخص های اصلی در توسعه و بهبود وضعیت رفاهی مردم در کشورهای جهان وضعیت راه هاست و نیز چگونگی حمل و نقل عمومی. این دو موضوع در طول همه این سالها در ایران به عنوان یکی از پاشنه آشیل های اصلی توسعه و رفاه عمومی به شمار می رفته است. ؛

به گزارش بوشهرنیوز؛ یکی از شاخص های اصلی در توسعه و بهبود وضعیت رفاهی مردم در کشورهای جهان وضعیت راه هاست و نیز چگونگی حمل و نقل عمومی. این دو موضوع در طول همه این سالها در ایران به عنوان یکی از پاشنه آشیل های اصلی توسعه و رفاه عمومی به شمار می رفته است.

 

این نکته ای است که استاندار بوشهر بر آن تأکید کرده و گفته تلاش داریم تا در حوزه راه، شاهد ایمنی بیشتر راه‌های استان بوشهر باشیم و در این زمینه طرح های اولویت دار را مشخص کردیم.

 

عبدالکریم گراوند صبح امروز در مراسم گرامیداشت هفته حمل و نقل در استان بوشهر اظهار داشت: فعالان عرصه حمل و نقل و رانندگان عزیز، گمنامانه در سوانح و حوادثه مختلف حاضر هستند و باید قدردان این تلاش باشیم.

 

وی افزود: کوچکترین وقفه در عرصه کار حمل و نقل موجب بروز مشکل در سایر عرصه ها هم می شود لذا اهمیت حمل و نقل و راهداری بر کسی پوشیده نیست.

 

استاندار بوشهر با بیان اینکه یکی از زیرساخت‌های مهم توسعه در دنیا، حمل و نقل است، اضافه کرد: نخستین شرط برای توسعه بسترسازی برای حمل و نقل آسان است لذا استان‌هایی که از وجود راه‌های ایمن، آزادراه و بزرگراه ایمن برخوردارند، توسعه آن استان با سرعت چشمگیری اتفاق افتاده است.

 

گراوند با بیان اینکه ضرورت اصلی توسعه استان‌ها، وجود زیرساخت حمل و نقل است، بیان کرد: اگر راهداری وجود نداشته باشد زیرساخت‌های توسعه راه با مشکلات عدیده‌ای مواجه خواهد شد.

 

وی با قدردانی از انجمن صنفی رانندگان استان بوشهر به لحاظ خدمات ارزشمند خود اظهار داشت: رانندگان پرتلاش استان با همت و همدلی خود با وجود مشکلاتی که داشتند، اجازه ندادند وقفه‌ای در عرصه خدمت‌رسانی حمل و نقل ایجاد شود.

 

استاندار بوشهر با اشاره به وضعیت مطلوب استان بوشهر در عرصه راهداری و حمل و نقل بیان داشت: تلاش داریم تا در حوزه راه، شاهد ایمنی بیشتر راه‌های استان بوشهر باشیم و در این زمینه طرح های اولویت دار را مشخص کردیم.

 

گراوند افزود: محور بوشهر به کنارتخته، جاده عسلویه به پارسیان و دیلم به هندیجان و دیر به بوشهر از جمله محورهای مهمی هستند که انتظار داریم راه و شهرسازی استان نسبت به تکمیل این محورها تسریع کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان