جمعه ۰۲ تير ۱۳۹۶ - 2017 June 23
نظرسنجی
آیا با ترکیب-جمنا-استان بوشهر موافقید
بله
خیر
کد خبر: ۱۳۰۰۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۶
تعداد نظرات: ۱۱۳ نظر
بوشهرنیوز: آیا شما با پیام تسلیت روحانی و هاشمی رفسنجانی – به ویژه متن پیام او - به خاندان آل سعود موافقید؟ آیا با وجود دشمنی آشکار آل سعود با کشورمان، لزومی به ارسال این پیام‌ها بود؟ حضور ظریف در مراسم رسمی پادشاهی عربستان را چگونه ارزیابی می کنید؟ آیا رفتار دولتمردان تدبیر و امید در مرگ ملک عبدالله، با بیانات حضرت امام خمینی در خصوص خاندان آل سعود مطابقت دارد؟ نظر خود را برای ما بنویسید.
به گزارش "بوشهرنیوزبه دنبال مرگ ملک عبدالله، پادشاه عربستان سعودی، در اولین واکنش مقامات ایرانی، مرضیه افخم، سخنگوی وزارت خارجه، درگذشت او  را به دولت و مردم این کشور تسلیت گفت. افخم بلافاصله اعلام کرد که ظریف شخصا در مراسم رسمی یادبود عبدالله شرکت خواهد کرد. بر این اساس، ظریف هم روز شنبه از سوییس، راهی عربستان شد.

ساعتی بعد از اظهارات افخم، پیام تسلیت حسن روحانی، رییس جمهور نیر در رسانه ها منتشر شد که در آن، "برای آن مرحوم مغفرت، برای خاندان ایشان صبر و برای ملت و دولت عربستان آرزوی موفقیت" شده بود.

پس از آن، اکبر هاشمی رفسنجانی، مراتب تسلیت خود را به پادشاه جدید سعودی اعلام کرد و عربستان را "کشور دوست" نامید.

واکنش فوری دولت تدبیر و امید به مرگ ملک عبدالله، تسلیت غیرمرسوم هاشمی رفسنجانی، اعلام حضور وزیر خارجه در مراسم رسمی عبدالله، در حالی است که خاندان آل سعود رابطه خوبی با نظام جمهوری اسلامی ایران ندارد و کارشکنی های اخیر این خاندان در حوزه نفت، حتی صدای حسن روحانی را هم درآورده است.

گذشته از این موضوع، حضرت امام خمینی (ره)، در سخنرانی تاریخی خود درباره این خاندان، به صراحت فرموده بودند که "اگر از جنايت هاي امريکا بگذريم از ال سعود نخواهيم گذشت". امام(ره) تصریح کرده بودند: "اگر از صدام بگذريم، اگر مسأله قدس را فراموش کنيم، اگر از جنايت هاي امريکا بگذريم از ال سعود نخواهيم گذشت. ان‌شاالله اندوه دلمان را را در وقت مناسب با انتقام از امريکا و ال سعود برطرف خواهيم کرد و داغ و حسرت حلاوت اين جنايت بزرگ را بر دلشان خواهيم گذاشت و با برپايي جشن پيروزي حق بر جنود کفر و نفاق و ازادي کعبه از دست نا اهلان و نامحرمان به مسجد الحرام وارد خواهيم شد.
مگر مسلمانان نمي بينند که امروز مرکز وهابيت در جهان به کانون‌هاي فتنه و جاسوسي مبدل شده اند که از يک طرف اسلام اشرافيت اسلام ابوسفياني، اسلام ملاهاي کثيف درباري، اسلام ذلت و نکبت، اسلام پول و زور، اسلام فريب و سازش و اسارت و اسلام حاکميت سرمايه و سرمايه داران بر مظلومان و پابرهنه ها و در يک کلمه اسلام امريکايي را ترويج مي کنند و از طرف ديگر سر بر استان سرور خويش امريکاي جهانخوار مي گذارند."

با این توصیفات، آیا شما با پیام تسلیت روحانی و هاشمی رفسنجانی – به ویژه متن پیام او - به خاندان آل سعود موافقید؟ آیا با وجود دشمنی آشکار آل سعود با کشورمان، لزومی به ارسال این پیام‌ها بود؟ حضور ظریف در مراسم رسمی پادشاهی عربستان را چگونه ارزیابی می کنید؟ آیا رفتار دولتمردان تدبیر و امید در مرگ ملک عبدالله، با بیانات حضرت امام خمینی در خصوص خاندان آل سعود مطابقت دارد؟ نظر خود را برای ما بنویسید.
منبع: صراط نیوز
Bookmark and Share
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۲
انتشار یافته: ۱۱۳
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
22
19
بله موافقم همه که مثل شما تندروها به دنبال دشمنی نباید باشند
پاسخ ها
ناشناس
| ROMANIA |
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۷
حتما باید مثل شما کند روها عقب باشیم تا دشمن بیاد ترتیبتونو بدن
پاسخ بدهید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۹
آیادوست می دارید که عربستان بیشتر شانتاژ کرده و کار در سوریه دشوارتر و پیچیده تر شود؟دلیل شما در داشتن رابطه بازرگانی و اقتصادی و توریستی (بیشتر یکطرفه به ضرر خودمان)با ترکیه چیست؟در حالیکه اردوغان یکی از حامیان سرسخت گروههای مخالف بشار اسد می باشد؟چه سودی می برید؟بلا خره سیاست بده بستان دارد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
5
11
نخیر
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
11
16
موافق و خیلی درست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
11
9
بله
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
12
18
بله کارشان درست بوده. او هرچه بوده برای مردمش عزیز و گرامی بوده و اگر به تفرقه و نفاق بین مسلمانان خرسند نباشیم این پیام حداقل کاری بوده که باید انجام میشد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
6
13
بوشهر نیوز جون ،حالا دیگه اینقدر سخت نگیر، آل سقوط که در حال مرگه و داره نفس های آخرش رو می کشه ،ایران باید نشون بده دنبال تنش نیست ولی در اصل از مسیر رضایت خدا که خارج نمیشه
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
7
9
نه باید مینوشتن به درک که مرد انشاا... بره به جهنم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
10
10
هرکس عربستان را با این همه خباثت بر علیه مسلمانان دوست بنامد یا عقلش زایل گشته است یا ایمانش بدون شک
پاسخ ها
الهام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
دولت مردان عربستان دوستان ما نيستند ولي مردم بيچاره اونا چه گناهي دارن؟ همين عراق تا ديروز دست صدام بود و الان شده كشور برادر و دوست ما. هميشه جنگ راه حل نيست گاهي بايد با پنبه سربريد.
الیاس زنجانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
7
9
عربستان سعودی هیچگاه برای ایران کشور دوست و برادر نبوده وتازمانیکه وهابیون بر سرزمین حجاز حاکم هستند دشمن شیعه وایران وایرانی هستند البته آقایان هاشمی و روحانی دلبستگی ویژه به آنها دارند و این موشوع قابل کتمان نیست و هیچ ارتباطی به موضع رسمی نظام جمهوری اسلامی ندارد
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
4
6
(صلاح مملکت خویش خسروان دانند )
mojtaba
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
3
9
خدا لعنت کنه شاه عربستان رو
1000 تا ایرانی رو تو منا قتل عام کردن هیچ جوابی ندادن بعد ایران پیام تسلیت براش میفرسته بخاطر اون شاه فاشیست که به فنا رفته
Ayat
|
ROMANIA
|
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
6
5
بله
علیرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
6
6
آیا شما مسول سیاست خارجه کشور هستید؟
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
6
7
باید در هر شرایطی منطقی ودور احساسات وتعصبات عمل کنیم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
2
8
این اقدامات کار بسیار و بجای دیپلماتیک ست و نشانه دوستی نیست. امریکا هم در خیلی از جاها مانند زلزله بم و رودبار به ما تسلیت گفت. این نشانه دوستی امریکا با ما نبود. نشانه رفتار صحیح و عاقلانه یک کشور است. این رفتارها جایگاه سیاسی کشور را ارتقا می دهد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
6
3
خاک بر سرت با این تحلیلت زنده باد دولت تدبیر
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
2
5
جز ذلت هیج جیز به همراه نداشت وبه همین دلیل فردا به انها رای نخواهم داد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
2
3
چی شده بعداین همه مدت یاد این افتادین.چیزی پیدانکردین واسه گیردادن ازگذشته میگین؟همه قبول داریم بدترین دشمنمون سعودی هاهستن ولی اگه توی ساست خارجی اینجوری رفتارنشه مثل دولت گذشته که باید التماس افغانستان روبکنیم چیزی برامون بخرن چون تحریمیم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
2
1
بله، باید تندروی را کنار گذاشته به جای خشونت مشکلات را باهم یا با کمک کشور دیگری که هر دو کشور آن را قبول دارند حل و فصل کرد (خداوند در قرآن از چنین مثال هایی زیاد فرموده) با جنگ مردم هر دو کشور در جهنم فرو می روند. تندروی را کنار گذاشته به فکر مردم بیچاره و من که یک جوانم و کلی آرزو دارم باشید.
محمد
|
GERMANY
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
1
3
نه تنها مطابقت ندارد متضاد نیز هست متاسفانه برخی از سیاسیون یادشان نیست سفارشات امام (ره) که فرمود هر وقت دشمن از شما تعریف کرد ببینید چه کاری به نفع دشمن انجام داده اید این سیاسیون خود را برای پاسخگویی در برابر شهدا و امام شهدا اماده کنند
محممد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
2
3
سلام یادمان باشد روابط دیپلما تیک باروابط احساسی فرق دارد لذا ظریف وآقای روحانی ادب وتمدن ایرانیان را به دنیا دارند نشان میدهند والسلام.
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
1
5
فقط متاسفم متاسفم و بازم متاسفم برای چنین مسئولینی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
0
2
سلام . خدا داند .چرا این سوال رو از خودشون نپرسیدی؟ ایا با شهید شدن 450 نفر از هموطنان ما ایا درست است که بخودمان اجازه دهیم امثال به حج تمتع برویم ؟؟پس اول باید خودمون رو درست کنیم بعد قضاوت کنیم .....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
1
0
بله موافقم
ناشناس
|
ROMANIA
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
0
0
چی شده بعداین همه مدت یاد این افتادین.چیزی پیدانکردین واسه گیردادن ازگذشته میگین؟همه قبول داریم بدترین دشمنمون سعودی هاهستن ولی اگه توی ساست خارجی اینجوری رفتارنشه مثل دولت گذشته که باید التماس افغانستان روبکنیم چیزی برامون بخرن چون تحریمیم.
ناشناس
|
GERMANY
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
1
2
اصلان درست نيست وقتي امام ره گفته ازالسعود نميگذر يم بايدبه حرف امام گوش داد
عباسی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
1
2
بی تدبیری است
عیسی زارعی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
0
1
البته که ال سعودنجاست وپست ملعونند
ولی تااون موقع که هنوزاقدامی اینچنینی نکرده بودندوبه نظرم کاراقای ظریف وروحانی کارخوبی بوده وبنده موافقم
ولی ازروزقطع رابطه توسط خودال سعوداگرمسئولی ازمسئولین کشورمان هرگونه حرکتی که به سودال سعودباشدفقط ال سعودنه ملت مظلوم حجازاین حرکت راباخشم ونفرت جواب خواهم داد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
1
0
چون همزمان نبوده اشکالی ندارد . دیگر انکه برای مردگان باید امرزش خواست و نباید دشمنی را به دنیای مردگان هم وارد کرد . به قول روایات
اذکروا موتاکم بالخیر از مردگان به خوبی یاد کنید و مردگان را فحش ندهید .
مازندران امیرکلا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
0
2
والله فکرمی کنم گاهی اوقات سیاسیون که درمسندقدرت هستندازیادشان می رودکه داعش همان وهابیون ملعون باپول کثیف عربستان گوش تاگوش جوانان ماوملت ها را می برندملت ایران ازاین رفتارهای یک بام و هواخوشایندنیستند خوش خیالی های امروز،این ملعون هاراجری کرده ودست به کثیف ترین کارهامی زننددعامی کنیم این مسئولین هوشیاری بیشتری به خرج بدهند
محمدمرادی مهروئیه
|
ROMANIA
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
0
0
به نظر من تسلیت گفتن به دوست یا دشمن از نظر وجدان انسانی مانعی ندارد ما اخلاق انسانی و وجدانی رارعایت کرده ایم .ولی دوستی با دشمنان اسلام وحدانیت خوشایندی ندارد.
hojat
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
0
3
آن چه عیان است چه حاجت به بیان است . بدون شک این دو بزرگوار از مصادیق
الذین معه الشداء علی الکفار نیستند .
زمانه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
0
2
كساني كه به سرنوشت كشور ودردوآلام مردم بي تفاوتنداينگونه برخوردم مي كنند وبه دشمن ملت سرتعظيم فرودميارندوپيام تسليت مي فرستند
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
0
0
به نظرم ایران هیچگاه به دنبال جنگ با کشورهای عربی نیست و مطمئن باشید خصومت بین عربستان و ایران فقط اسراییل و هم پیمانانش را خوشحال می کند ... جنگ ایران و عراق یادمان نرود این جنگ بیشتر از همه به نفع که بود؟
علی
|
ROMANIA
|
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
0
1
به نظرمن عجله کردن باید اول طرف بشناسی بعد محبت کن . به قول قدیمیها نیکی از حد بگذرد ابله خیال بد کند
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
0
1
کسی که دشمن خدارا دوست مینامدنه خدا راشناخته ونه اسلام را خداوندمیفرمایددوستی با دشمنان خدا به منزله قطع رابطه با خدا است طلب مغفرت برای دشمن مسلمانان یعنی گمراهی/ آقای روحانی گمان کرده اعتدال یعنی اینکه پنجاه درصدبا مسلمانان باشی پنجاه درصدبا کافران ولی این دراسلام به معنای دوروئی ونفاق است درواقع با این کاربه قتل وجنایتهای آنها درسطح منطقه وجهان مشروعیت دادن است اگرچنین کردن نمیدانم رهبر چگونه این اجازه راداده عربستا ن نه اینکه با ما رابطه خوبی ندارد بلکه درحال جنگ ودشمنی با ماومسلمانهای دیگراست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
0
0
جون مادرت بيخيال براي ضدتبليغ براي طرفداران مشي اين دولت در زمان ممنوعيت تبليغات انتخاباتي يه چيز ديگه پيداكنيد
ناشناس
|
ROMANIA
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
0
0
لعنت به خودسرها.چرانمی گذاریدمردم راحتباشند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
0
0
عالی است
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
1
0
خیر اشتباه کردند
محمود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
1
2
به تصمیمات دولت منتخب اعتماد داریم و اهمیتی به تحلیلهای امثال شما نمی دهیم.
توران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
0
1
متأسفانه در زمان انتخابات و رقابتها مردگان و گذشته ها زنده میشوند تا زندگان را به گور بفرستند به این میگویند اخلاق انتخاباتی؟؟؟!!!!!!! میدانم که نظرم را منتشرنمیکنید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
0
1
سلام : ما در داخل کشور با سایه خودمان دشمنی داریم .... ‍پس اول این دشمنی داخلی رو حل کنیم بعد دیگر دشمنان ......با تشکر
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
0
1
اولا انموقع باعربستان مشکل خاصی نبود وسفارت برقراربود ثانیا این مطلب بدوسال پیش ارتباط دارد نه وقط انتخابات
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
0
1
ادب مرد به زدولت اوست
ماو همه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
1
1
خیر خیر خیر . خییییییییییییییییییییییییییر.
مخالفیم. مخالف .
اگر گوش شنوا باشد که صدای ما رابشنود ما با اینگونه خودشیرینی ها و ذلالتها مخالفیم !
به توچه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
0
1
اگه تاریخ این گزارش درست باشه واقعا نمیدونم چه بگم جز اینکه دقیقا یک روز قبل از اتخابات چنین متنی دنبال چیه و چه هدفی رو دنبال میکنه.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
0
1
انصافا روحانی اگه هر کار مفیدی واسه کشور کرده باشه تو یه چیز گند زد به همه ی ملت.اونم عزت ملی بود.از شاخ شدن جیبوتی و سومالی و مجمع الجزایر کومور بگیر تا قد قد کردن مقامات مجمع التروریست پاکستان.از اون طرف هم زانو زدن ظریف جلوی امیر کثیف کویت که دیگه واقعا کار حال بهم زنی بود.انصاف داری نشر بده بوشهر جان
ایرانی
|
GERMANY
|
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
0
0
خواب دیدی خیر باشه!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
0
0
دلتان خوش باشد
حقگو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
0
1
به هیچ وجه چونکه دشمنان اسلام وایران هستندوملت ایران راخوارکردن فردامعلوم میشه انشاا....
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
0
1
امام فرمود اگر از امریکابگذریم از ال سعود نمی گذریم حال باید دید مسولان کشورما کجا گام بر می دارند ال سعود جز خیانت به اسلام جزخباثت وجز شیطنت چیزی ندارد اسلام امریکایی
behroozfct
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
0
0
تا دیروز امریکا...حالا عربستان....خواهشا برید مخ مردم جای دیگه کار بگیرید...امام راجع وحدت هم سخرانی کرده چرا به اون پابند نباشیم..ها؟
حجت
|
GERMANY
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
0
1
اقا این دولت یعنی ابروی مارو برده
اینا کلا رگ ایرانی ندارن
اینا چی چین
دارن اقتدار ملی عظت ملی ایران رو زیر سوال میبرن
خدا از همشون نگذره و انشالله دیگه نبینم همچین مواردی رو
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
0
0
درسته
saleh
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
0
1
آره موافقم....ی تسلیت گفتن دیگه این همه بزرگنمایی میکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بردیا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
0
0
در ان زمان رویکرد ایران در تغییر سیاست خارجی بود که البته این تنش های اخیر وجود نداشت . اما متاسفانه عربستان از این حسن نیت ایران سو استفاده کرد و دست دوستی را با دشمنی پس زد در کل هدف شما از طرح این نظرخواهی فقط وفقط تخریبه
شبح سفید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
0
0
عربستان کشور مسلمانی هست و کار روحانی و هاشمی ایراد نداره ولی عربستان تا کی میخاد علیه ایران حرف بزنه و اقدام کنه خدا میداند.
فدایی ولایت فاطمه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
0
1
ملک عبدالله بهدرک واصل شد و گرفتار عذاب الهی شده ات و در قیامت پاسخگوی جنایاتش در حق شیعیان خواهد بود انشاله روسیاه وارد محشر شود .
مرگ برال سعود کفتار جنایت کار وحشی هار منطقه قاتل و کودک کش .
مرگ برال سعود کفتار جنایت کار وحشی هار منطقه قاتل و کودک کش .
مرگ برال سعود کفتار جنایت کار وحشی هار منطقه قاتل و کودک کش .
مرگ برال سعود کفتار جنایت کار وحشی هار منطقه قاتل و کودک کش .
مرگ برال سعود کفتار جنایت کار وحشی هار منطقه قاتل و کودک کش .
مرگ برال سعود کفتار جنایت کار وحشی هار منطقه قاتل و کودک کش .
مرگ برال سعود کفتار جنایت کار وحشی هار منطقه قاتل و کودک کش .
مرگ برال سعود کفتار جنایت کار وحشی هار منطقه قاتل و کودک کش .
مرگ برال سعود کفتار جنایت کار وحشی هار منطقه قاتل و کودک کش .
رحمتی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
0
1
به هیچ عنوان . این رژیم از اول انقلاب به طرق مختلف سعی در ضربه زدن به کشور عزیزمون ایران داشته. کمک به صدام ، تحریک دشمنان ایران برای جنگ، کشتار حجاج در دو نوبت، کمک و راه اندازی گروهای معارض بر ضد شیعیان، و......... نمیدونم چرا بعضی از دولتمردان فکر میکنن با این گونه سیاست بازیها میتوانند دشمن کینه توز رو سر عقل بیارن. این بی شرفها شمشیر رو از رو بستند، همه جور توهین به ملت ایران میکنن بعد این آقایون به اونها تسلیت میگن. به نظر مردم احترام بزارین.
ایوب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
0
0
انهاکافرهم باشندفقط پیام تسلیت چه اشکالی میتواندداشته باشد
کمال
|
-
|
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
0
1
این کارها ایرانی راکوچک میکندبه عربستان نباید بها داد
khan
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
0
1
جز تاسف چی میشه نوشت؟
ناشناس
|
GERMANY
|
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
1
0
خوب کاری کردن
سيد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
0
1
واقعا اين حركات مايه ياس و نااميدي است با اين همه كشتار حجاج بيگناه جاي هيچ حرف و اظهار نظري نيست مايه ننگ است
ناشناس
|
ROMANIA
|
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
1
0
دیپلماسی جزء این نیست.
اسلام دین اعتدال است.
علی بشیری
|
GERMANY
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
0
0
باسلام من هم پیرو گفته عزیزترین رهبرم امام خمینی میگویم جواب دندان شکنی به آل سعود خواهیم دادچرا که ما رهبری در جهان داریم که از آقا بقیه الله پیروی می کند
دوست شهیدان مدافع حرم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
0
1
آیا این آقایان نمی فهمند و تشخیص نمیدهند که باید با دشمن محکم و جدی بود و در قبال کسی که بد تو را میخواهد و مهد پرورش وهابیت است نباید دل سوزاند
چنگیز قشقایی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
1
0
سیاست پدر مادر ندارد دشمن اصلی ایرانی اول عرب دوم روس بقیه هیچ مشکلی با ما ندارند
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
0
0
ما خواهان صلح و دوستی با همه کشورها و ملتها هستیم و مردم ما در این زمان بیشتر از هر زمان دیگر نیاز به آرامش و رفاه و امنیتو ... هستند.
یاسر
|
ROMANIA
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
0
0
این رفتار ورفتارهای از این قبیل مصداق دیپلماسی ضعیف دولتمردان ما می باشد. خود ال سعود باورشان نمی شد که ایران نسبت به شهادت ایت اله نمر وتهدیدات علنی این رژیم اینقدر ضعیف باشد
ناشناس
|
ROMANIA
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
0
0
هر چیزی اصولی دارد، ادب از کی آموختی از بی ادبان. رفتار سران عربستان با ایران شرمسار هست اما ما باید به کرات بگیم قدرت ما تحت هر شرایط علیه همسایگان و مسلمانان نیست. با این ترفند تلاش عربستان برای اتحاد کشورهای منطقه علیه ایران خنثی میشه در غیر این صورت شرایط برای اتحاد کشورهای منطقه علیه ایران مساعد است. احساساتی رفتار نکنیم تا تنها نشیم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
0
1
با دوستان مرت با دشمنان مدارا
تند روی در سیاست ضربه به خود است تا دشمن.
آدم چیز فهم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
0
1
ایراد نداره !به دوستان هم کیشان هم مسلکان عزیزشون پیام تسلیت دادن تعجب نداره!
سرابلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
1
0
منظور!!!
غ ر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
0
0
سلام اگر تدبیر اینست که با کسانی که اینچنین به ملت وفرهنگ ومذهب ما توهین میکنند دست دوستی دراز کنیم چیزی جز زیر سوال بردن شخصیت یک ملت نیست . اقای هاشمی در چه جایکاهی قرار دارد که به سعودی ها پیام بفرستد .اقای روحانی تدبیر را خلاصی از رکود بکار ببر تدبیر را در اشتغال بکار ببر تدبیر را در قدرت بیشتر اقتصاد مسکن شغل ازدواج ووو بکار ببر ودر یک کلام رییس جمهور باش نه معاون اول !!
ابراهیم
|
-
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
0
0
این دیدگاه و طرز رفتار حضرات انسان رو متاثر و مایوس میکنه ...خدا آل سعود رو نابود و به این عزیزان نیز معرفت عطا کنه که همه اینها در تاریخ ثبت میشه
بامرام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
0
0
ایراد نداره !به دوستان هم کیشان هم مسلکان عزیزشون پیام تسلیت دادن تعجب نداره!
علیرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
0
0
بله کاملاً حرکت درست و مناسبی داشته اند.
این حرکت نشان فهم و ادب ایرانی ها را میرساند
جای تعجب دارد شما چرا در باره این موضوع واکنش نشان میدهید.
آیا رعایت ادب دور دیپلوماسی غیرقانونی و غیر شرعی و غیر اخلاقیست.
کوروش کبیر :رفتار خوب کردار خوب پندار خوب.
ناشناس
|
ROMANIA
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
0
0
چطور اون موقع که احمدی نژآد زیر تابلو خلیج می نشت موافق بودین الان نیستین
ایرانی
|
AUSTRIA
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
0
2
یک مرد یهودی بارها وبارها پیامبر راهنگام ورود به مسجد آزار واذیت می کرد روزی رسید که آن مرد یهودی مرد چند روزی پیامبر اورا ندید روزی پیامبر از اصحابش سراغ آن مرد یهودی را گرفت گفتند مرده فرمودند چرا به من خبر ندادید تا از خدا برای او طلب مغفرت کنم پس باید برای داشتن روابط با دیگران راه وروش پیامبر اکرم (ص ) رادر پیش گیریم تمام.
آریا ستاری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
0
0
این اقدامات بزرگترین خیانت در حق ملت ایران و آرمانهای انقلاب اسلامی که توسط رهبر عالیقدر انقلاب خمینی کبیر بنا نهاده شده است میباشد.برای دولت بی تدبیری و ناامیدی واقعا متاسفم.دولتی که قدرت تشخیص دوست از دشمن را ندارد.به این وضعیت کشور باید گریست.
علیرضا عباسی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
0
0
مطمعنا سیاست اونی نیست که ما فکر میکنیم و یک سیاست مدار خوب باید در هر شرایطی منافع ملتشو در نظر بگیره نه جنگ طلبی ولو دشمنشو ببوسه به نظر من کار خوبی کردند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
0
0
خیلی کاری خوب کردن
نا شناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
0
0
حضوردرمراسم این وهابی یا گفتن تسلیت بخاندان این دشمنان دین اسلام هیچگونه تطابق با گفته ها وفرمایشات امام خمینی ندارد وهرکسی یاشخصیتی اینکاررا انجلم داده باشد درگروه همین وهابیون قرارارندو فردای قیامت باید جواب گوباشند وبرای کشور هم خطرناک است
نا شناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
0
1
حضوردرمراسم این وهابی یا گفتن تسلیت بخاندان این دشمنان دین اسلام هیچگونه تطابق با گفته ها وفرمایشات امام خمینی ندارد وهرکسی یاشخصیتی اینکاررا انجلم داده باشد درگروه همین وهابیون قرارارندو فردای قیامت باید جواب گوباشند وبرای کشور هم خطرناک است
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
0
0
باید سیاست داشت
احمد مظلومیان یاعلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
0
0
خیر
ناشناس
|
GERMANY
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
0
1
بلی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۷
0
0
اگر انسان به ایمان آراسته شد محال است به بچه شیطان کرنش کند .متاسفانه ما با دولتمردان سست عنصر و ترسو مواجه ایم ما در این دو سال کم توهین از بی گانگان کم مقدار نشنیده ایم
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۷
0
1
مرگ بر ال سعود
محمد
|
GERMANY
|
۰۲:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۷
0
1
كار خوبي كردن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۷
0
0
مرگ بر امریکا
بنده خدا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۷
0
0
نه افراط نه تفریط
جوون
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۷
0
0
خیلی هم کارشون درست بود تو اینجور مسایل باید سیاست به خرج داد وسر را با پنبه برید.اگه اداره کشور یه روز دست تندروها بیفته باید فاتحه خودمون رو بخونیم
نویسنده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۷
0
0
با احترام به موافق و مخالف باید عرض کنم کار بسیار درست پسندیده و صحیحی انجام دادند . مملکت داری که احساسات و حب و بغض نمیشناسه . من و شما شاید بتونیم با قضاوت های خودمون صد سال هم پرچم آتش بزنیم . این حق ماست که اگه از کسی ناراحتیم بگیم بهتر که مرد . این طبیعیه که آزادیم فحش بدیم لعن کنیم و آتش بکشیم ولی توجه کنیم که ما مردمیم و شهروند و مسؤولیت مون در حد نقش مونه ولی اونا سیاستمدارند مسؤلند و وظیفه دارند بازی کنند یه جایی باید آداب و معاشرت جهانی رو رعایت کنند . یادمون نره مسولین ما نماینده ی 75 میلیون عقیده هستند . خدا همه ی درگذشتگان رو بیامرزه .
نویسنده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۷
0
0
و یک پیام بسیار مهم برای عزیزان هم وطنم و اون اینکه ملتی که عزت نفس داره . بزرگی عظمت جلال و حشمت داره . لیاقت داره تا با نوآوری اختراع و خودباوری کشورش رو بسازه ، محاله محاله به کسی فحش بده یا بیرق و پرچم آتش بکشه .
درود بر میهن و ملت و همه ی اعتقادات مون
مجید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
0
0
دوستی ما با ال سعود دوستی یکطرفه است .هر چند در فرهنگ اسامی وسیاست کلی کاری درست بوده اما با توجه به سوابق ومشکلات اخیرمثل حادثه فرودگاه جده ، حادثه منا ، موضع گیری درقبال سوریه ویمن نیازی به این همه ابراز ارادت ومودت نبود .
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
0
0
ما که رابطه مون با عربستان قطع نشده فردا حجاج باز میرن خونه خدا و دولت داره سعی میکنه رابطه را درست کنه اگه راست میگن حتی برای خونه خدا هم قطع رابطه کنن پس کار بدی نکردن
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
0
0
بسیار کار اشتباهی بوده وباید از ملت ایران عذر خواهی کنند وگرنه هیچگاه تاریخ آنها را نخواهد بخشید
قلي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
0
0
همه كه نبايد مثل هم شوند. خون را با خون نمي شويند كه ميداند كه بهشتي است كه جهنمي .هر كسي اعمالي دارد.سياست كاري به بقيه كارهايي كه شما فكر مي كنيد ندارد به قولي سياست پدر ندارد
حسینی
|
ROMANIA
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
0
0
بی توجهی این اقایان به جنایات ال سعود را نشان میدهد .
مرتضی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
0
0
کار درستی است تسلیت گفتن بسیارهم ثواب دارد .
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۹
0
0
در اسلام دشنام وفحش وکینه ورزی نکوهیده واخلاق خوب وروابط حسنه ستوده شده وتاکید شده حتی اگر کسی 99 درصدش کفر باشد 1% مشکوک نمیشه کافر گفت ورحمت بر مردگان خیر وثواب دارد
سید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۰
0
0
کار بسیار خوبی کردن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۰
0
0
اگه کس وکاراتون درحادثه حج امسال کشته شده بودند اخلاق خوب وحسنه نمی گفتید
حسینی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۰
0
0
به نظز من پیام تسلیت ار خوب ودیپلمتیک بوده وشرکت وزیر امور خارجه رو نمیوان توجیه کرد
اچبر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۰
0
0
خیلی هم کار خوبی کردند. درود بر روحانی و ظریف.
خلیلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
0
0
انچه کنی به خود کنی گر همه خوب و بد کنی.ریشه این بی احترامی ها را باید به زمانی باز گرداند که مسولان کشورهای عربی با دمپایی در مراسم رسمی جلو هاشمی حاضر میشدن یا اون خانم آلمانی اصلا به احترام هاشمی حتی از صندلیش هم بلند نشد. اما هاشمی با کمال تواضع در جلسه شرکت کرد حالا چه انتظاری میخواهید داشته باشید به جونهامون تجاوز کردن ایرانی ها را در مراسم حج کشتن و مسولان اجرایی کشور میگن دست مریضات تو جنگ به عراق کمک کردن ما همش سر به زیریم تا مبادا بگن ایرانی فلان و بهمان براحتی از حقوقمون میگذریم تا مبادا انگی بهمون نزنن اصلا بزنن چه اهمیتی داره من از جونهایی که به سفارت سعودی حمله کردن حمایت میکنم و دادگاهی کردن اونها را منوط به رفتار اونها در مقابل پلیسهای سرکششون میدونم اونها هیچ کاری نکردن ما داریم زندانی میکنیم چطوره تحویل عربستان بدیم تا گردنشونو هم بزنن ایول داره این غیرت بی مثال ایرانی دم همتون گرم
مجید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
0
0
اگه از عربستان اینقدر تنفر دارید پس چرا برای مراسم حج ایقدر پول به جیب انها می ریزید و با کشته شدن این همه هموطنانمان هنوز حاضر نیستیم فعلا حج را تعطیل کنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
هرگونه نسخه برداري از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع مي باشد.
طراحی و تولید: "ایران سامانه"