کد خبر : 7018
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱:۱۰
-

اقدام جالب، اخلاقی و حرفه‌ای رئیس هیات قایقرانی منطقه آزاد اروند/نوجوانی که با قایق شکسته دل به دریا می‌زد!

اقدام جالب، اخلاقی و حرفه‌ای رئیس هیات قایقرانی منطقه آزاد اروند/نوجوانی که با قایق شکسته دل به دریا می‌زد!
محمد عیسی‌زاده دریس نوجوان ده ساله مینوشهری است که در کنار مشغولیت‌های سنی خود، خیلی به رشته محبوب قایقرانی علاقه‌مند است، علاقه‌ای که باعث شده محمد ده ساله در نبود امکانات خود دست به کار شود.؛

به گزارش بوشهرنیوز- محمد عیسی‌زاده دریس نوجوان ده ساله مینوشهری است که در کنار مشغولیت‌های سنی خود، خیلی به رشته محبوب قایقرانی علاقه‌مند است، علاقه‌ای که باعث شده محمد ده ساله در نبود امکانات خود دست به کار شود.

این نوجوان خوش ذوق مینوشهری برای اینکه برای خود امکاناتی را دست و پا کند، یک قایق شکسته را ضایعاتی فراهم می‌کند و خود آن را ترمیم می‌کند و از خاک‌انداز فلزی و چند تکه چوب به عنوان پارو استفاده می‌کند و با این امکانات بسیار محدود، این نوجوان مینوشهری برای خود امکانات جمع و جور می‌کند.

بلافاصله عکس محمد در فضای مجازی منتشر می‌شود و مهندس زامل منیعاوی رئیس هیات قایقرانی منطقه آزاد اروند برای حمایت و ارتقا روحیه و همچنین قدردانی با او دیدار می‌کند.

رئیس هیات قایقرانی منطقه آزاد اروند در این رابطه، گفت: بنده به محض دیدن تصویر این نوجوان تحت تاثیر قرار گرفتم و به عنوان رئیس هیات قایقرانی منطقه آزاد اروند و متولی این رشته ورزشی دوست داشتم با این نوجوان خوش فکر و ذوق دیدار کنم.

وی ادامه داد: من از پشتکار، روحیه، نشاط و تلاش این نوجوان مینوشهری تقدیر و تشکر کردم و به همراه روئسای هیات‌های قایقرانی آبادان، خرمشهر و مینوشهر و همچنین نائب رئیس و دبیر هیات قایقرانی منطقه آزاد اروند در مینوشهر حضور پیدا کردیم.

منیعاوی عنوان کرد: به رسم یادبود به این نوجوان ده ساله یک پارو اهدا و طی حکمی به عنوان عضو افتخاری هیات قایقرانی منطقه آزاد اروند منصوب و از پرداخت شهریه برای شرکت در تمرینات و استفاده از امکانات معاف شد.

رئیس هیات قایقرانی منطقه آزاد اروند گفت: هیات قایقرانی منطقه آزاد اروند علارغم داشتن ظرفیت‌های متنوع و بکر در منطقه با کمبودهایی مواجه است که متاسفانه نمی‌تواند خدمات زیادی به مردم به ویژه مناطق محروم داشته باشد و ما شرمنده آنها هستیم.

وی تاکید کرد: انتظار داریم مسوولان نسبت به ظرفیت آبی توجه ویژه داشته باشند چرا که این رشته فراتر از یک ورزش است و میتواند به زنده شدن یک شهر و پویایی تروریسم و گردشگری کمک شایانی داشته باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان